0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 17.30
  • Ώρα έναρξης 18.00
  • Ώρα λήξης 21.00, συνοδεία κρασιού

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Daios Luxury Living Hotel, Λεωφ. Νίκης 59, 546 22 Θεσσαλονίκη.

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
4Β x6Β Ανάπτυξη Ηγετών με Ενδυναμωτική Προγύμναση | mini MBA
  • 22 Απριλίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom
5Α x5Β Αύξηση Παραγωγικότητας μέσω Παρακίνησης | mini MBA
  • 13 Μαΐου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Ενθουσιάστηκα από την τεχνική ΟΕΣΤ. Πλέον έγινε καθημερινότητά μου να κατατάσσω στην κατηγορία τους αυτούς που βλέπω και να προσαρμόζω την προσέγγισή μου. Σε τουλάχιστον μία περίπτωση, για ένα συνέδριο Πρυτάνεων Πανεπιστημίων, που ο καθένας τους είχε διαφορετικό ακαδημαϊκό υπόβαθρο π.χ. άλλοι ήταν θεωρητικοί (νομικοί) άλλοι ήταν πρακτικοί (ΤΕΙ λογιστικής), χάρη στην ΟΕΣΤ τεχνική, έκλεισα συμφωνία (νέες πωλήσεις) αξίας τουλάχιστον 25,000 ευρώ. -Δήμητρα Νικολή, Ξενοδοχειακός Κλάδος

Μετά την ενότητα “Αύξηση Παραγωγικότητας μέσω Παρακίνησης” και τις τεχνικές για την παρακίνηση αρνητικών ανθρώπων, αποφάσισα να προσεγγίσω έναν συνεχώς κατσούφη συνεργάτη μου και να τον “προκαλέσω”, καθ’ οδηγία της τεχνικής. Μου είπε τι του έφταιγε, το συζήτησα μαζί του χρησιμοποίησα τις σχετικές τεχνικές. Από τότε, (έχει τουλάχιστον 6 μήνες), ξεδιπλώθηκε το ταλέντο του και κυριολεκτικά περπατά κορδωτός και χαρωπός, χωρίς να προκύψει άλλο θέμα! -Νίκος Παπασάββας, CEO, DEMCON

Με χαρά εφάρμοσα το ΟΕΣΤ κατηγοριοποιώντας τους συνεργάτες μου και πλέον έχω σταματήσει να προσπαθώ να τους αλλάξω σε τομείς που δεν συνάδουν με την προσωπικότητα τους. Για παράδειγμα, σε Σ συνεργάτη δεν ζητάω να γίνει «αυστηρός ηγέτης» ομάδας ή «απαιτητικός απέναντι στον πελάτη», αλλά του ζητάω να γίνει team leader, δηλαδή αυτό για το οποίο είναι γεννημένος και έχει ταλέντο. Το “αυστηρός ηγέτης” και το “απαιτητικός απέναντι στον πελάτη”, τα ζητάω από έναν Ο. -Γρηγόρης Διδασκάλου, Managing Director, ΓΕΩΤΕΡ