Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:
- Η σημασία της κατάλληλης στρατηγικής σκέψης, της μόχλευσης και της σύνδεσης προς όφελός μας.
- Ποια η διαφορά ανάμεσα στην Στρατηγική Σκέψη και στην Σκέψη Στρατηγικών Τακτικών.
- Ο Χρυσός Κύκλος και πώς μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε.
Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:
- Πώς να γίνουμε πιο αποδοτικοί και αποτελεσματικοί στις τηλεφωνικές μας επικοινωνίες.
- Το netiquette και τεχνικές για ελαχιστοποίηση του “Τηλεφωνικού Κυνηγητού”
- Πώς να χρησιμοποιήσουμε το τηλέφωνο και τα email ως στρατηγικά εργαλεία αποδοτικής επικοινωνίας.
Χρονοδιάγραμμα
- Ώρα έναρξης 17.30
- Ώρα λήξης 20.30
- (σε ώρα Ελλάδος)
Τοποθεσία:
Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται διαδικτυακά μέσω zoom.
Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία
Από την ενότητα «Η χρήση Στρατηγικής Σκέψης στον Στρατηγικό Σχεδιασμό» εντόπισα πότε χρειάζεται να λειτουργώ ως «ασημόραχος» και πότε όχι. Με υποχρέωσα να παραδώσω τον όγκο εργασιών του «ασημόραχου» σε άλλους, όσο φόβο κι αν είχα. Παύοντας να είμαι ο «ασημόραχος» που πάντα τρέχει να καλύψει τα κενά και τις παραλείψεις, τραβήχτηκα πίσω και μπόρεσα να δω καλύτερα τι πήγαινε λάθος. Παρατήρησα την παραγωγική διαδικασία, το υπάρχων ανθρώπινο δυναμικό, τις δυνατότητες που έχει ο καθένας τους ως προς την διαχείριση αλλαγής και την οξυδέρκεια. Με τις αλλαγές αυτές, μεταβλήθηκε η παραγωγική διαδικασία και ενεργοποιήσαμε το υπάρχων πελατολόγιο. Ως αποτέλεσμα, μέσα σε 8 μήνες ο τζίρος μας από 5,6 πήγε στα 6,44 εκατ ευρώ. (όφελος 840.000 ευρώ) ΥΓ. Ο Κρις Αμιράλης της hay group, πριν 12 χρόνια είχε εντοπίσει τι ηγέτης είμαι και έφτασα όπου έφτασα. Από εκείνο το σημείο, η Ιφιγένεια ήταν αυτή που με πήγε παραπέρα. Εντόπισε ότι ήμουν «ασημόραχος» και με έπεισε ότι χρειαζόταν να το αλλάξω. -Δ.Α. CEO, Κλάδος Βιομηχανίας
Το κόστος μια παραγωγικής μας δραστηριότητας (αποχνόωση), είναι από τις σημαντικότερες σε ότι αφορά την συμμετοχή της στο συνολικό κόστος παραγωγής της εταιρίας μας. Στην διαμόρφωση της, σημαντικό ρόλο παίζουν, οι τιμές των πρώτων υλών και η ορθολογική οργάνωση και λειτουργία της μονάδας μας μειώνοντας τους κενούς χρόνους και αυξάνοντας την απόδοση επεξεργασίας της μονάδας μας. Χάρη στην χρήση τεχνικών των ενοτήτων για Στρατηγική Σκέψη, άριστη Επικοινωνία και κάποιες επιμέρους τεχνικές για Παρακίνηση και Μεγιστοποίηση Απόδοσης των Συνεργατών μου, πετύχαμε:
-την επίτευξη των καλύτερων δυνατών τιμών πρώτων υλών, επειδή διερευνήσαμε πολύ μεθοδικά τις τιμές των προμηθευτών μας και επιτύχαμε τις καλύτερες δυνατές.
-την ορθολογική οργάνωση παραγωγής. Πετύχαμε υψηλές αποδόσεις επεξεργασίας, μείωση καινών χρόνων, χαμηλές καταναλώσεις βασικών υλικών και ολοκλήρωση της συνολικής παραγωγικής διαδικασίες 5-10 ημέρες πιο νωρίς από την πρόβλεψη μας.
Ως αποτέλεσμα, το συνολικό όφελος εξοικονόμησης πόρων μας για κατανάλωση υγραερίου και θειικού οξέως ήταν 59,000 ευρώ. Συνολικό όφελος ~60.000€ – ΧΜ, κλάδος βιομηχανίας
Μετά την ενότητα, «Αποτελεσματικά τηλεφωνική επικοινωνία», έπαψα το γλυκό τόνο φωνής, αποφάσισα να έχω πιο επαγγελματικό και «ψυχρό» τόνο φωνής. Και… έκλεισα δύο νέες δουλειές με οικονομικό όφελος για μένα 6.000 ευρώ. -Δ.Π. Σύμβουλος Πωλήσεων, Κλάδος Υπηρεσιών
Έπρεπε να ζητήσω από πελάτη μου τις ενέργειες του για να προχωρήσει το project. Του τηλεφώνησα αλλά δεν τον βρήκα. Με αφορμή την εκπαίδευση, αντί να περιμένω να μου τηλεφωνήσει ή/και να προσπαθήσω εκ νέου να του τηλεφωνώ μέχρι να τον βρω διαθέσιμο, προτίμησα να του στείλω e-mail με τα θέματα προς επίλυση (agenda). Δεν μου απάντησε. Έτσι, και πάλι εμπνευσμένος από την εκπαίδευση, του έστειλα δεύτερο email θέτοντας του τις προτάσεις μου και ότι εφόσον δεν έχω αρνητική του απάντηση έως μια συγκεκριμένη ώρα, θεωρώ ότι έχω την έγκριση του. Έτσι, κατάφερα να προχωρήσω το project εντός δύο 24ώρων, σε σύγκριση τουλάχιστον μιας εβδομάδας «τηλεφωνικού κυνηγητού». Οικονομικό όφελος από την εξοικονόμηση του χρόνου μου: 5,900 ευρώ σε ετήσια βάση. -Nώντας Π. Επιχειρηματίας, Κλάδος Υπηρεσιών
Σχετικά με την τεχνική To do list: παλιότερα έγραφα τις υποχρεώσεις μου ανάκατα, με τυχαία σειρά. Τώρα τα βάζω σε προτεραιότητες, με όφελος για μένα ότι ξέρω καλύτερα μέσα στο μυαλό μου τι έχω να κάνω, πού χρειάζεται να δώσω προτεραιότητα. Όφελος: εξοικονόμησα τουλάχιστον 30 λεπτά τον μήνα που μεταφράζεται σε ετήσιο όφελος αξίας τουλάχιστον 2.750 ευρώ για την εταιρεία μου. –Δημήτρης Καλογερόπουλος, Διευθυντικό Στέλεχος, Ελληνικοί Λευκόλιθοι
Είδα μεγάλα οφέλη στην διαχείριση του χρόνου μου χάρη στις τεχνικές της Leaders Lab. Πριν έρθω στο πρόγραμμα, είχα μεγάλη πίεση χρόνου πάντα και συνέχεια. Τώρα, είμαι σε θέση να βγάζω την δουλειά μου με άνεση χρόνου και ενίοτε να έχω χρόνο να βοηθήσω και συναδέλφους! Με χρήση των τεχνικών «ΜΗΔΕΝ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ» και «φάε τον βάτραχο σου», έπαψα να αφήνω εκκρεμότητες για την επόμενη μέρα, οργάνωσα τον χρόνο μου και καταφέρνω πλέον άνετα να βγάζω διπλάσια δουλειά στον ίδιο χρόνο. Άλλες τεχνικές που χρησιμοποίησα είναι «τηλέφωνο αντί email» όπου είναι ταιριαστό, στέλνω email μόνο με ΕΟΜ, για το οποίο –καθ’ υπόδειξη του προγράμματος- «εκπαίδευσα» τους συναδέλφους μου! Τέλος, έκοψα τους ήχους στα κινητά/τηλέφωνα/email! Xχάρη στις τεχνικές του προγράμματος μείωσα τουλάχιστον κατά 2 ώρες μέσο όρο τη μέρα το διαδικαστικό τρέξιμο, χρόνος που αφιερώνω σε πολύ πιο παραγωγικά πράγματα, που αντιστοιχεί σε ετήσια εξοικονόμηση πόρων για την εταιρεία μου αξίας 1.850 ευρώ. –Λένα Γκαρμπούνη, Υπεύθυνη Εξαγωγών, Eurimac
Άφησα περισσότερα μηνύματα σε τηλεφωνητές, και με συγκεκριμένη δομή δράσης για τους αποδέκτες, ώστε για να αποφύγω το «τηλεφωνικό κυνηγητό», χωρίς ανταπόκριση. Έστειλα e-mails , ζητώντας να μου απαντήσουν δίπλα από κάθε θέμα, με χρώμα για να ξεχωρίζει. Είδαν τα μηνύματά μου, μου απάντησαν άμεσα και κέρδισα τουλάχιστον 2 εργάσιμες μέρες ανά μήνα, δηλαδή (εξοικονόμηση πόρων) τουλάχιστον 1,840 ευρώ σε ετήσια βάση. -Δώρα Σταθοπούλου, Διευθυντικό Στέλεχος, Ξενοδοχειακός Κλάδος
Σε συνέχεια του προγράμματος, οργάνωσα καλύτερα την διαχείριση της εταιρικής επικοινωνίας μας. Μου εξοικονομεί 1 ώρα την ημέρα, που μεταφράζεται σε ετήσιο όφελος αξίας τουλάχιστον 1,790 ευρώ. -Σωτηρία Ασλανίδου, Διευθύντρια Πωλήσεων, FeriTri
Μέσα στις αρμοδιότητες μου είναι να στέλνω e-mail σε πελάτες του εξωτερικού, εκ μέρους του διευθυντή μου. Παλιότερα τα έγραφα μόνη μου, έπαιρνα τηλέφωνο τους πωλητές για λεπτομέρειες, σύντασσα το κείμενο, περνούσε από έγκριση από τον διευθυντής μου και μετά το έστελνα στον πελάτη. Μετά την εκπαιδευτική ενότητα της Leaders Lab για την διαχείριση χρόνου, αποφάσισα να ζητώ από τους πωλητές ένα σύντομο κείμενο για το τι θέλουν να γράψω. Ως αποτέλεσμα εξοικονομούμε όλοι μας χρόνο, έχουμε καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ μας και ο διευθυντής μου εγκρίνει το κείμενο με ακόμη μεγαλύτερη σιγουριά ότι όλα είναι σωστά. Από την εφαρμογή της νέας αυτής συνήθειας εξοικονομώ πόρους στην εταιρεία μου αξίας τουλάχιστον 1,250 ευρώ ετησίως. -Βαλεντίνη Τσαρίδου, Διοικητικό Στέλεχος, Kleemann
Σε συνέχεια της ενότητας για Αποτελεσματικότερη Τηλεφωνική και Ηλεκτρονική επικοινωνία, ακολούθησα τις τεχνικές και πράγματι ακούγομαι πιο ευχάριστος στο τηλέφωνο. Επίσης, διαφοροποίησα το κείμενο για προσέγγιση νέων συνεργατών, σύμφωνα με τις οδηγίες του ομιλητή –εξαφάνισα τα μην και τα δεν, ανέφερα «θα χαρώ να…» στο τέλος. Έχει διαφορά: Παλιά το 25% των παραληπτών μου απαντούσαν. Τώρα μου απαντάνε το 40 με 50%! Είναι σχεδόν διπλάσιος αριθμός ατόμων! Το οικονομικό μου όφελος μέχρι σήμερα, σε λιγότερο από ένα χρόνο, είναι 2,500 ευρώ. – Νίκος Αναγνωστόπουλος, Ασφαλιστικός Σύμβουλος και Συντονιστής Ομάδας Ασφαλιστικών Συμβούλων, MetLife.
Σε συνέχεια της συνεδρίας, άρχισα να σημειώνω ένα θέμα ανά email αντί για π.χ. 3 θέματα ανά email. Το βρήκα πράγματι πιο σωστό, ήταν πιο αποτελεσματικό και λιγότερο μπερδευτικό για εμένα, διαχειρίζομαι τον χρόνο μου καλύτερα. Όφελος: εξοικονόμησα τουλάχιστον 30 λεπτά τον μήνα, που μεταφράζεται σε ετήσιο όφελος αξίας τουλάχιστον 2.750 ευρώ. -Δημήτρης Καλογερόπουλος, Διευθυντικό Στέλεχος, Ελληνικοί Λευκόλιθοι
Άρχισα να τηλεφωνώ περισσότερο, αντί να στέλνω email και έχω κερδίσει μία εργάσιμη ημέρα σε κάθε μία περίπτωση που το έκανα αυτό! Επίσης, αντί του «Παρακαλώ ενημερώστε μας», καθ’ υπόδειξη της ενότητας πλέον αναφέρω «θα χαρώ να έχω την απάντησή σας μέχρι τότε», που ακούγεται ακόμη πιο καλά στα αυτιά του πελάτη! Τέλος, καθ ‘υπόδειξη του ομιλητή, όταν λέω «θα σας τηλεφωνήσω στις 16.00», το τηρώ με ευλάβεια, ώστε να επικοινωνήσω έμμεσα το πόσο αξιόπιστοι είμαστε σαν άτομα και ως επιχείρηση. –Μαριάννα Κριτσίμη, Manager, Mediterranean Palace
Σε συνέχεια της ενότητας “Αποτελεσματική χρήση τηλεφωνικής και Ηλεκτρονικής επικοινωνίας”, άρχισα να έχω to do list αντί να έχω τις εργασίες που θέλω να κάνω, στο μυαλό μου. Έχει αποτέλεσμα, σε πειθαρχεί. Επίσης, διαγράφω τι έχω κάνει, και κρατώ ηλεκτρονικό αρχείο. Τα «διαγραμμένα» μου δίνουν μεγάλη αίσθηση ικανοποίησης για τον όγκο εργασίας της ημέρας μου, αλλά επίσης με βοηθά στην τήρηση λεπτομερούς αρχείου –πότε έκανα τι, σε βάθος χρόνου στο παρελθόν. –Αλέξανδρος Κατσόπουλος, Managing Director, People Travel
Σε συνέχεια της ενότητας 11Β, για τα Email, ξεκαθάρισα τα εισερχόμενα στον προσωπικό μου λογαριασμό (zero inbox!) και ομαδοποίησα τα της δουλειάς σε φακέλους. Το ψυχολογικό όφελος είναι ότι έπαψα να βλέπω τον φάκελο με τα εισερχόμενα γεμάτο και να … φοβάμαι να τον πιάσω. Έχω πολύ καλό έλεγχο πλέον, μειώθηκε ο όγκος. Σε πρακτικό επίπεδο, το όφελός μου είναι ότι πλέον έχω πιο σωστές προτεραιότητες και διασφαλίζω ότι βλέπω όλα μου τα email, αντί ίσως κάποιο να μου ξεφύγει. Επίσης κερδίζω χρόνο. -Ιωάννα Αρβανίτου, Διευθύντρια Ξενοδοχείου, Pap Corporation