0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Οι τρεις τεχνικές για να απευθυνόμαστε στο ενήλικο μέρος της προσωπικότητας των συνεργατών μας.
  2. Πώς να αναγνωρίζουμε την κατηγορία συμπεριφοράς των συνεργατών και πελατών μας σύμφωνα με το μοντέλο ΟΕΣΤ.
  3. Τι χρειάζεται να λέμε βάσει της κατηγορίας συμπεριφοράς των άλλων, για ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην παρακίνησή τους.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα έναρξης 13.00
  • Ώρα λήξης 21.00
  • (σε ώρα Ελλάδος)

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται διαδικτυακά μέσω zoom.

 

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
12B x9Β Δημιουργία περιβάλλοντος για Αλλαγές | mini MBA
  • 16 Δεκεμβρίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom
1Α Εμπειρία Πελάτη που Ξεπερνά τις Προσδοκίες | mini MBA
  • 13 Ιανουαρίου 2025
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom
6B x2Α Πώς να είμαστε Μεταλλακτικοί Ηγέτες | Κύκλος Lab-ρών Leaders
  • 14 Ιανουαρίου 2025
  • 18:00 to 21:00
  • Daios Luxury Living Hotel, Θεσσαλονίκη

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Ενθουσιάστηκα από την τεχνική ΟΕΣΤ. Πλέον έγινε καθημερινότητά μου να κατατάσσω στην κατηγορία τους αυτούς που βλέπω και να προσαρμόζω την προσέγγισή μου. Σε τουλάχιστον μία περίπτωση, για ένα συνέδριο Πρυτάνεων Πανεπιστημίων, που ο καθένας τους είχε διαφορετικό ακαδημαϊκό υπόβαθρο π.χ. άλλοι ήταν θεωρητικοί (νομικοί) άλλοι ήταν πρακτικοί (ΤΕΙ λογιστικής), χάρη στην ΟΕΣΤ τεχνική, έκλεισα συμφωνία (νέες πωλήσεις) αξίας τουλάχιστον 25,000 ευρώ. -Δήμητρα Νικολή, Ξενοδοχειακός Κλάδος

Μετά την ενότητα “Αύξηση Παραγωγικότητας μέσω Παρακίνησης” και τις τεχνικές για την παρακίνηση αρνητικών ανθρώπων, αποφάσισα να προσεγγίσω έναν συνεχώς κατσούφη συνεργάτη μου και να τον “προκαλέσω”, καθ’ οδηγία της τεχνικής. Μου είπε τι του έφταιγε, το συζήτησα μαζί του χρησιμοποίησα τις σχετικές τεχνικές. Από τότε, (έχει τουλάχιστον 6 μήνες), ξεδιπλώθηκε το ταλέντο του και κυριολεκτικά περπατά κορδωτός και χαρωπός, χωρίς να προκύψει άλλο θέμα! –Νίκος Παπασάββας, CEO, DEMCON

Χρησιμοποιώντας τη σχετική τεχνική, ρώτησα τους συνεργάτες μου, τι τους αρέσει, τι θες να προσθέσω/αφαιρέσω στις αρμοδιότητές σου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ότι τους χώρισα τα αντικείμενα σύμφωνα με τα θέλω του τους. Το όφελός μας ήταν ότι τώρα βρίσκουν περισσότερο ενδιαφέρον στη δουλειά τους και φέρουν πιο συχνά εις πέρας πλήρως την αποστολή τους. – Στέλλα Κατσιρμά, Ελληνικός Χρυσός

Με χαρά εφάρμοσα το ΟΕΣΤ κατηγοριοποιώντας τους συνεργάτες μου και πλέον έχω σταματήσει να προσπαθώ να τους αλλάξω σε τομείς που δεν συνάδουν με την προσωπικότητα τους. Για παράδειγμα, σε Σ συνεργάτη δεν ζητάω να γίνει «αυστηρός ηγέτης» ομάδας ή «απαιτητικός απέναντι στον πελάτη», αλλά του ζητάω να γίνει team leader, δηλαδή αυτό για το οποίο είναι γεννημένος και έχει ταλέντο. Το “αυστηρός ηγέτης” και το “απαιτητικός απέναντι στον πελάτη”, τα ζητάω από έναν Ο. -Γρηγόρης Διδασκάλου, Managing Director, ΓΕΩΤΕΡ

Από την ενότητα Στρατηγικές Διαχείρισης Προσωπικής Ενέργειας χρησιμοποίησα την τεχνική προγραμματισμού ΑΒΓΔΕ, και ως αποτέλεσμα εστίασα στις πιο ενδιαφέρουσες περιπτώσεις πελατών, με άμεσο όφελος ότι μου απέφεραν πωλήσεις 3.000 €. -Νίκος Αναγνωστόπουλος, MetLife.