Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:
- Τα τέσσερα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών.
- Η σημασία του να δημιουργούμε ενθουσιώδεις οπαδούς.
- Πώς να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας ως προς την «εμπειρία πελάτη».
- Πώς να ανακτήσουμε την αφοσίωση των πελατών εφαρμόζοντας 7 βήματα.
Χρονοδιάγραμμα
- Ώρα έναρξης 17.30
- Ώρα λήξης 20.30
- (σε ώρα Ελλάδος)
Τοποθεσία:
Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται διαδικτυακά μέσω zoom.
Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία
Εμπνεύστηκα από την ενότητα «Εμπειρία Πελάτη που Ξεπερνά τις Προσδοκίες» και χρησιμοποίησα τεχνικές για πελάτη (σε τρεις κυρίες, εκπρόσωπους του πελάτη), που ήρθε ενδιαφερόμενος να πραγματοποιήσει σε εμάς ένα τριήμερο συνέδριο τον επόμενο χρόνο. Συνειδητά πρόσεξα να δείχνω ότι ακούω, να δείχνω ότι καταλαβαίνω, να δείχνω ότι επιθυμώ να τον περιποιηθώ. Τήρησα στο έπακρο την τεχνική Χ.ΟΕ.Σ. Συνειδητά έστειλα προσφορά την ίδια ημέρα και στην πορεία έδειξα ότι σκέφτομαι λίγο παραπάνω ειδικά για το συνέδριο τους, εφαρμόζοντας την τεχνική για “δυνητική εμπειρία”. Ένιωσαν ασφαλείς και η θετική απάντηση τους ήρθε πολύ σύντομα. Συμφώνησαν σε όλα όσα πρότεινα, χωρίς την παραμικρή διαπραγμάτευση στην τιμή! Λίγο αργότερα, τηλεφώνησαν για να μου ζητήσουν να μεταφέρουν σε εμάς ένα 3ημερο συνέδριο που το είχαν προγραμματισμένο σε άλλο ξενοδοχείο. Όφελος: αποκτήσαμε κατενθουσιασμένες και αφοσιωμένες σε εμάς νέες πελάτισσες, και νέες πωλήσεις αξίας 18.000 ευρώ, Μαρία Χατζηπαράσχη, Κλάδος Ξενοδοχείων
Ένας πελάτης λιανικής ήρθε σε ώρα που είχαμε μεγάλο φόρτο εργασίας. Γινόταν χαμός, ήταν αδύνατον να τον εξυπηρετήσουμε. Επηρεασμένη από την ενότητα «Εμπειρία Πελάτη που Ξεπερνά τις Προσδοκίες», σκέφτηκα να μετατρέψω την πρόσκληση σε αξιοποίηση της ευκαιρίας για ξενάγηση στο εργοστάσιο. Στο τέλος της ξενάγησης, κατά λέξη μου είπε «σας ευχαριστώ για τη γρήγορη εξυπηρέτηση»! Νομίζω, τον κερδίσαμε για πάντα!. – Ελένη Προίκα, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Σταμάτης Προίκας ΑΕ
Εμπνεύστηκα από τη ενότητα ” Εμπειρία Πελάτη που Ξεπερνά τις Προσδοκίες” και ειδικότερα από το αξίωμα «Ο Δυσαρεστημένος πελάτης γίνεται κατά 95% αφοσιωμένος πελάτης αν διαχειριστούμε το θέμα που έχει». Καθ’ υπόδειξη της εκπαιδεύτριας, εκτύπωσα το πλάνο δράσης με τα τρία βήματα, για να το έχω μπροστά μου σε όλη τη διάρκεια των 30 ημερών ανάμεσα στις δύο συνεδρίες. Χάρη σε αυτό το «πλάνο δράσης» που το είχα μπροστά μου όλη την ώρα, σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις αντέδρασα διαφορετικά και αποτελεσματικότερα από ότι παλιότερα. Ως αποτέλεσμα το όφελος για τον οργανισμό μας ήταν ότι, αντί να παραμείνει κάποια δυσαρέσκεια από αυτό που προέκυψε, διατήρησα δύο πελάτες/γονείς ετήσιας αξίας 12.000 ευρώ συνολικά. Σημειώνεται ότι ο πελάτης μας έχει ισόβια αξία από 30.000€ έως 100.000€, που καθιστά ακόμη πιο σημαντικής στρατηγικής αξίας την διατήρηση των πελατών/γονέων που μας επιλέγουν και μας εμπιστεύονται. -Μάνος Αγρόδημος, Διοικητικός Διευθυντής, Κλάδος Υπηρεσιών, με 201-500 εργαζόμενους
Κάθε μήνα μεταφέρω στην ομάδα μου τις τεχνικές από τις συνεδρίες που παρακολουθώ. Η παρακάτω επιτυχημένη εφαρμογή τεχνικών σχετίζεται με την ενότητα ” Εμπειρία Πελάτη που Ξεπερνά τις Προσδοκίες “, από συνεργάτη μου: Γνωρίζαμε ότι υπήρχε πρόβλημα με έναν πελάτη του Εξωτερικού μέσω του πωλητή μας, οπότε όταν ο πελάτης κάλεσε τον συνεργάτη μου, αυτός, με έμπνευση από τις τεχνικές της συνεδρίας, τον άκουσε ακόμη πιο προσεκτικά, του έδειξε ενεργητικά ότι τον κατανοεί και ότι έχει κατανοήσει σε βάθος το πρόβλημα που τον απασχολούσε και αφού του πρότεινε λύση, στη συνέχεια επικεντρώθηκε στην κατανόηση αυτής από τον πελάτη. Δηλαδή, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο να αποσαφηνίσει με τον πελάτη ότι κάθε πτυχή του προβλήματος είχε επιλυθεί και ότι έχει ικανοποιηθεί 100% ο πελάτης χωρίς σημείο παρανόησης ή παρερμηνείας. Το οικονομικό μας όφελος ήταν ότι, αντί να χάσουμε τον πελάτη ή να τραυματίσουμε την αφοσίωση του σε εμάς, αυξήσαμε την αφοσίωση του και την εμπιστοσύνη του σε εμάς και διατηρήσαμε πωλήσεις αξίας τουλάχιστον 38,000 ευρώ ετησίως. – Γιάννης Γεωργιάδης, Γενικός Διευθυντής, Κλάδος Βιομηχανίας, με 1.001-5.000 εργαζόμενους
Στο ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πήρα βοήθεια από την Ιφιγένεια. Έγινε αποδοτικό, ενδιαφέρον, είμαστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα, το συμπληρώνουν! –Έλενα Λαζαράτου, Διευθυντικό Στέλεχος, Κλάδος Υπηρεσιών, με 51-200 εργαζόμενους
Πριν ξεκινήσω το Πρόγραμμα, συχνά βρισκόμουν σε αδιέξοδες καταστάσεις, και εκ του αποτελέσματος συνεργασίες προβληματικές. Ζούσα καταστάσεις με πελάτες να παραληρούν, ζητώντας μου τα αδιανόητα που ουδέποτε είχαμε συμφωνήσει, και συνεργάτες που με επέκριναν επειδή έλεγα την αλήθεια στον τελικό πελάτη ή που πρόδιδαν την αλήθεια της συνεργασία μας προκειμένου να παραμείνουν σε αρμονική συνεργασία με τους ισχυρούς του τόπου. Το πρόγραμμα της Leaders Lab με έκανε να βρω μια νέα οπτική και να επιλύσω όλες αυτές τις προκλήσεις. Επιπλέον από συγκεκριμένες τεχνικές και μεθοδολογία που εφαρμόζω, σήμερα με προσεγγίζουν από μόνοι τους πελάτες που θεωρούνται περιζήτητοι στον κλάδο μου, έχω αυτοματοποιήσει τις υπηρεσίες που παρέχω, ώστε να προλαβαίνω τον μεγαλύτερο όγκο πελατών που διαχειρίζομαι, έχω αποκτήσει την πολυτέλεια να μπορώ να διαλέγω τους πελάτες μου και οι πελάτες μου να αποδέχονται με χαρά να καταβάλλουν την αμοιβή που ζητώ, που εμπεριέχει προσαύξηση 20% σε σχέση με τις αμοιβές συναδέλφων μου. Στο διάστημα της συμμετοχής μου στο Πρόγραμμα, αβίαστα, χωρίς να νιώθω ότι μπήκα σε κόπο, έχω αυξήσει τα έσοδα μου κατά 100% σε μία από τις επιχειρηματικές δραστηριότητες μου, και κατά 24.000€ σε μία άλλη. –Όλγα Χαλκιαδάκη, Ελεύθερη Επαγγελματίας, Μηχανικός