05 1Α Ενίσχυσης Δεξιοτήτων Ηγεσίας Θεσσαλονίκη

0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από την εκπαιδευτική συνεδρία:

  1. Τα τέσσερα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών
  2. Η σημασία του να δημιουργούμε ενθουσιώδεις οπαδούς
  3. Πώς να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας ως προς την «εμπειρία πελάτη»
  4. Πώς να ανακτήσουμε την αφοσίωση των πελατών εφαρμόζοντας 7 βήματα

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 17.00
  • Ώρα έναρξης 17.30
  • Ώρα λήξης 20.30, συνοδεία κρασιού

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο Grand Hotel Palace, Μοναστηρίου 305.

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
07 Μετάλλαξης Εμπειρίας Πελάτη
Θεσσαλονίκη
  • 7 Ιουλίου, 2020
  • 10:00 to 16:00
  • Χρήση Στρατηγικής Σκέψης στον Στρατηγικό Σχεδιασμό & Μεγιστοποίηση χρήσης συναντήσεων, τηλεφώνου και email
07 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Θεσσαλονίκη
  • 7 Ιουλίου, 2020
  • 10:00 to 16:00
  • Χρήση Στρατηγικής Σκέψης στον Στρατηγικό Σχεδιασμό & Μεγιστοποίηση χρήσης συναντήσεων, τηλεφώνου και email
07 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Διαδικτυακά
  • 9 Ιουλίου, 2020
  • 11:00 to 17:00
  • Χρήση Στρατηγικής Σκέψης στον Στρατηγικό Σχεδιασμό & Μεγιστοποίηση χρήσης συναντήσεων, τηλεφώνου και email

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία