0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Πώς να σταματήσουμε άσχημες συμπεριφορές συνεργατών μας, χωρίς να τους αφήσουμε πικρία με τα λόγια μας, σε 8 βήματα.
  2. Πώς να λέμε δύσκολες αλήθειες σε παθητικά επιθετικούς και αρνητικούς συνεργάτες μας.
  3. Πώς να βελτιώσουμε την απόδοση των συνεργατών μας με το μοντέλο δύο διαστάσεων.
  4. Πώς να ανακαλύπτουμε τα δυνατά σημεία των συνεργατών μας για να παραμένουν παρακινημένοι και ενεργοποιημένοι.

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Επαναπροσδιορισμός του πλαισίου των αρνητικών σχολίων και εκφράσεων σε θετικά, ενθαρρυντικά σχόλια.
  2. Βελτίωση της λεκτικής επικοινωνίας μας, αποβάλλοντας συγκεκριμένες αρνητικές λέξεις και εκφράσεις.
  3. Πώς να χρησιμοποιούμε τον τρόπο της ομιλίας μας, για να συνεργαζόμαστε ακόμη καλύτερα με τον εαυτό μας και τους γύρω μας.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα έναρξης 17.30
  • Ώρα λήξης 20.30
  • (σε ώρα Ελλάδος)

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται διαδικτυακά μέσω zoom.

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
4Α Πώς να αντλήσουμε Δημιουργικότητα από την Ομάδα μας | mini MBA
  • 8 Απριλίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom
2Α x6Α Επιλογή και Ένταξη Ταλαντούχων Συνεργατών | Κύκλος Lab-ρών Leaders
  • 16 Απριλίου 2024
  • 18:00 to 21:00
  • Daios Luxury Living Hotel, Θεσσαλονίκη
4Β x6Β Ανάπτυξη Ηγετών με Ενδυναμωτική Προγύμναση | mini MBA
  • 22 Απριλίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Μετά την εκπαιδευτική συνεδρία «Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών» της Leaders Lab, άρχισα να βλέπω τους συνεργάτες μου με άλλο μάτι. Άρχισα να βλέπω τα δυνατά τους σημεία, όχι μόνο τα αδύνατα και να τους αναθέτω τις αντίστοιχες εργασίες. Παρατήρησα ότι οι νέες εργασίες που ανέθετε τους ανέβαζαν. Π.χ. εντόπισα ότι έχω συνεργάτη που είναι πολύ καλός με τα γραφειοκρατικά της δουλειάς μας, όχι όμως με την επικοινωνία. Τόσο καιρό είχα θέμα πως θα τον αλλάξω. Μίλησα μαζί του, έκανα σύνδεση, τα συζητήσαμε. Τον ρώτησα «πού είσαι καλός», μου είπε ότι είναι καλός να κατευθύνει πελάτες που θέλουν τεχνική γνώση, όχι όμως να διαχειρίζεται την ομάδα του. Αποφασίσαμε από κοινού να αλλάξει ρόλο. Ήδη διαπρέπει! Έχω new business και καλύτερη εξυπηρέτηση. Χ.Μ. Managing Director & ιδρυτής εταιρείας στον κλάδο των Υπηρεσιών

Η συντήρηση ενός μηχανήματος της γραμμής παραγωγής είχε ανατεθεί σε εξωτερικό συνεργάτη με κόστος 2.500 ευρώ, ο οποίος όμως λόγω υποχρεώσεων  ανέβαλλε συνεχώς την επίσκεψη του στο εργοστάσιο μας. Όσο τον περιμέναμε, χρησιμοποίησα τεχνικές παρακίνησης από την ενότητα «Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών» και η συντήρηση του μηχανήματος έγινε με εξαιρετική επιτυχία, από τον ανειδίκευτο σε μηχανολογικά, αλλά κατά τα άλλα έμπειρο τεχνίτη της εταιρείας με κόστος ….150 ευρώ. Εξοικονόμηση πόρων 2,350 ευρώ-ΧΜ, Διευθυντής Εργοστασίου, Κλάδος Βιομηχανίας

Από την ενότητα «Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών» εφάρμοσα την τεχνική για Παθητικά Επιθετικούς σε συγκεκριμένη συνάδελφο. Ανοίχθηκε αμέσως, αν και είναι κλειστό άτομο που με ξέρει ελάχιστα. Σε κλίμα ανθρώπινο, βρήκαμε λύση χωρίς να ταραχθεί και να ταραχτώ, παρά τον κακό χειρισμό που είχε γίνει πριν από εμένα από συνάδελφο μου. –Μ.Κ. Κλάδος Υπηρεσιών

Μετά την αποχώρηση του Front Office Manager, ανέλαβα προσωρινά ως επικεφαλής της ρεσεψιόν. Πολύ γρήγορα και με βάση τις τεχνικές από τις ενότητες «Παρακίνηση Μέσω Θετικής Επικοινωνίας» και «Η Δύναμη της Αναγνώρισης», το τμήμα άρχισε να λειτουργεί σχεδόν αυτόνομα, με μικρές μόνο δικές μου παρεμβάσεις, επειδή καθορίσαμε ότι Επικεφαλής της ομάδας  θα ήταν περιστασιακά και όποτε χρειαζόταν, το κάθε ένα από τα μέλη της υποδοχής. Τα οφέλη ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας: τα μέλη της ομάδας απέκτησαν ενθουσιασμό, έγιναν πιο συνεννοήσιμοι και συνεργάσιμοι μεταξύ τους, έκαναν λιγότερα λάθη και εν τέλει προσφέρουν ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση. Επιπλέον, το ετήσιο οικονομικό όφελος μας είναι τουλάχιστον 24.000 ευρώ, από την εξοικονόμηση ενός μισθού (του επικεφαλής που θα έπρεπε να προσλάβουμε). -Χρύσα Τσούνταλη, Reservations Manager, Mediterranean Palace

Στο παρελθόν μας είχαν κάνει εκπαίδευση για να περιορίσουμε την πιθανότητα για ατύχημα στον χώρο εργασίας. Μας είχαν πει να συζητάμε το μη ασφαλές αλλά και να ενθαρρύνουμε την ασφαλή συμπεριφορά, με τουλάχιστον μία τέτοια θετική αναφορά ανά εβδομάδα όπου πχ. θα πούμε στον άλλον «ευχαριστώ ρε φίλε πριν δεν φορούσες κράνος, τώρα το φοράς». Με αφορμή την ενότητα «Αποτελεσματικότητα μέσω Θετικής Επικοινωνίας» κατάλαβα ακόμη καλύτερα πόσο σημαντική είναι αυτή η θετική αναφορά για να πετύχουμε τον στόχο μας για μηδενικά ατυχήματα στον χώρο εργασίας. –Νίκος Σαρρηγιάννης, Sales Manager, Sonoco Hellas AE

Μετά την ενότητα για Παρακίνηση με Θετική Επικοινωνία, συνειδητά ψάχνω να βρω τρόπο να πω αυτό που θέλω χωρίς να συμπεριλαμβάνω την λέξη «αλλά». Τα οφέλη μου: καλύτερη επικοινωνία, ο άλλος αισθάνεται ότι είσαι ο άνθρωπός του και άρα συνήθως υπάρχουν λιγότερες αντιδράσεις, το οποίο μου κερδίζει ημερησίως τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, ίσως και 60!!!!! Επιπλέον, επειδή οι πελάτες νιώθουν ότι είμαι ο άνθρωπός τους, νιώθουν ότι υπάρχει ροή και συνεργασία από τον πρώτο ως και τον τελευταίο που τους εξυπηρετεί, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να μείνουν πιστοί επειδή νιώθουν σιγουριά και θα μιλήσουν θετικά και σε άλλους που σημαίνει ότι θα παρακινήσει και άλλους να απευθυνθούν στο Mediterranean Palace.  –Μαρία Χατζηπαράσχη, PR Manager, Mediterranean Palace

Σε συνέχεια της ενότητας με τίτλο «Παρακίνηση μέσω θετικής επικοινωνίας», που αναφέραμε τις λέξεις-δυναμίτες, συνειδητοποίησα ότι χρησιμοποιώ τις λέξεις ΔΕΝ και ΜΗΝ σχεδόν συνεχώς!!! Συνειδητά και με πολλή προσπάθεια, άρχισα να τις αντικαθιστώ με θετικότερες φράσεις και είδα ότι είχε κατευθείαν επίδραση σε συνεργάτες μου! Κατέβηκαν οι τόνοι, βελτιώθηκε το κλίμα και η ομαδικότητα μας. -Ζάχος Πυρίνης, Manager βάρδιας, il posto cafe

Με έμπνευση από την ενότητα “Παρακίνηση με Θετική Επικοινωνία” και πολύ κόπο, έχω σταματήσει τα όχι, τα μη, τα δεν και τις αρνητικές εκφράσεις, εστιάζομαι να κάνω θετική επικοινωνία. Ως αποτέλεσμα έχει βελτιωθεί σημαντικά η επικοινωνία μου και με πελάτες και με συνεργάτες. -Νίκος Αναγνωστόπουλος, Ασφαλιστικός Σύμβουλος και Συντονιστής  Ομάδας Ασφαλιστικών Συμβούλων, MetLife