01 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας Θεσσαλονίκη

0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Τα τέσσερα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών.
  2. Η σημασία του να δημιουργούμε ενθουσιώδεις οπαδούς.
  3. Πώς να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας ως προς την «εμπειρία πελάτη».
  4. Πώς να ανακτήσουμε την αφοσίωση των πελατών εφαρμόζοντας 7 βήματα.

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Οι τεχνικές «χμμ, ενδιαφέρον», «πέτα τη σαβούρα», «λαστιχάκι» και μερικές ακόμη, για αποτελεσματική εξολόθρευση του άγχους.
  2. Η διαφοροποίηση της έκφρασης άγχους ανάμεσα στα δύο φύλα, τι έχουν ανάγκη για την αποτελεσματική διαχείρισή του.
  3. Πώς να επαναπρογραμματίσουμε την οπτική και τη ζωή μας ως το άγχος.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 09.30
  • Ώρα έναρξης 10.00
  • Ώρα λήξης 16.00

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο Anatolia Hotel, Λαγκαδά 13

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
01 10Β Ενίσχυσης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Θεσσαλονίκη
  • Ιανουάριος 27, 2020
  • 18:00 to 21:00
  • Πώς να συνδεόμαστε: Ηγεσία σε υψηλότερο επίπεδο.
02 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Αθήνα
  • Φεβρουάριος 1, 2020
  • 10:00 to 16:00
  • Επιλογή και Ένταξη Ταλαντούχων Συνεργατών & Η δύναμη της Αναγνώρισης
02 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Θεσσαλονίκη
  • Φεβρουάριος 11, 2020
  • 10:00 to 16:00
  • Επιλογή και Ένταξη Ταλαντούχων Συνεργατών & Η δύναμη της Αναγνώρισης

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Leaders Lab με πήγε ένα βήμα περαιτέρω. Μου έδειξε τον τρόπο και τις μεθόδους για να χτίσω σχέσεις εμπιστοσύνης με την ομάδα των συνεργατών μου. Απόκτησα καλύτερη σχέση μαζί τους, έχουμε καλύτερη σύνδεση και εμπιστοσύνη μεταξύ μας. Ε.Α. διευθυντικό στέλεχος, ξενοδοχειακός τομέας.