ΧΧ, Αναπληρωτής Γενικός ΔιευθυντήςΔιευθυντής Ξενοδοχείου

Εμπνεύστηκα από την ενότητα «Πώς να Αντλήσουμε Δημιουργικότητα από την διοικητική ομάδα μας» και άρχισα να βάζω στις συναντήσεις του τμήματος μου, τους δύο αλλοδαπούς βοηθούς που τους είχαμε ως συμπληρωματικούς. Εφάρμοσα τις τεχνικές της ενότητας και είδα ότι  άρχισαν να ρίχνουν ιδέες που είχαν ως αποτέλεσμα ότι … σταμάτησα να φέρνω επιπλέον έκτακτο προσωπικό, «extra-τζήδες» όπως τους λέμε στον κλάδο μας. Ανέλαβαν οι ίδιοι την προετοιμασία για εκδηλώσεις (set up), απέκτησαν ενδιαφέρον για την δουλειά, η απόδοσή τους εκτοξεύθηκε. Μας γλυτώνουν 10 με 12 ώρες καθημερινά, 84 ώρες την εβδομάδα, από αμοιβές extra-τζήδων! Το συνολικό ετήσιο όφελος από αυτήν την εξοικονόμηση είναι 85.000 ευρώ.

Σε διεκδίκηση ενός μεγάλου συνεδρίου, ο πελάτης δύσκολος, είχε σκοπό να πάει σε άλλη ξενοδοχειακή ομάδα. Εφάρμοσα τις τεχνικές από την ενότητα “Εξυπηρέτηση Δύσκολου Πελάτη” και έκλεισα τη δουλειά! Νέες πωλήσεις αξίας 100.000 ευρώ. Στη συνέχεια, ο πελάτης μου είπε ότι ήρθαν σ’ εμάς, παρόλο που είχαν προσφορά με χαμηλότερη τιμή, επειδή εκτίμησαν την προσέγγισή μας.

Κάθε Σάββατο έχουμε θόρυβο από τους γάμους και οι διαμένοντες δυσανασχετούν και κατεβαίνουν στο lobby να κάνουν παράπονα. Άρχισα να χρησιμοποιώ την τεχνική: “Κατανοώ/καταλαβαίνω”. Αν και σε κάποιους χρειάστηκε να πω μερικές κουβέντες, σε κάποιους έπιασε, χωρίς να χρειαστεί να πω τίποτα άλλο! Το όφελός μου είναι η βελτίωση της καθημερινότητάς μας, η κατακόρυφη μείωση των εντάσεων που έχω να διαχειριστώ και φυσικά ότι ο πελάτης φεύγει ικανοποιημένος, ότι εισακούστηκε «το πρόβλημά του», ότι βρήκε κάποιον να τον κατανοήσει και να του συμπαρασταθεί.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ