Μαρία ΧατζηπαράσχηΔιευθυντικό Στέλεχος - Mediterranean Palace

Εμπνεύστηκα από την ενότητα “Εξυπηρέτηση που Ξεπερνά τις Προσδοκίες” για πελάτη (τρεις κυρίες, εκπρόσωποι του) που ήρθε ενδιαφερόμενος να πραγματοποιήσει σε εμάς ένα τριήμερο συνέδριο τον επόμενο χρόνο. Συνειδητά πρόσεξα να δείχνω ότι ακούω, να δείχνω ότι καταλαβαίνω, να δείχνω ότι επιθυμώ να τον περιποιηθώ. Επιπλέον, τήρησα στο έπακρο την τεχνική Χ.ΟΕ.Σ. που συνέβαλλε στην επιπλέον επικοινωνιακή μου σύνδεση με τις τρεις κυρίες. Στη συνέχεια συνειδητά έστειλα προσφορά την ίδια ημέρα και επιπλέον στην πορεία έδειξα ότι σκέφτομαι λίγο παραπάνω, ειδικά για το συνέδριο τους, κατ’ εφαρμογή της τεχνικής “δυνητική υπηρεσία”. Ο συνδυασμός αυτών τις έκανε να νιώθουν ασφαλείς και η θετική απάντηση τους ήρθε πολύ σύντομα. Συμφώνησαν σε όλα όσα πρότεινα, χωρίς την παραμικρή  διαπραγμάτευση στην τιμή! Κάποια στιγμή αργότερα, τηλεφώνησαν για να μου ζητήσουν ημερομηνίες εντός της χρονιάς για ένα 3ημερο συνέδριο που ήταν προγραμματισμένο σε άλλο ξενοδοχείο και ήθελαν να το φέρουν σε εμάς. Το όφελος της επιχείρησής μας από την εφαρμογή των τεχνικών της ενότητας, ήταν ότι αφενός αποκτήσαμε κατενθουσιασμένες και αφοσιωμένες σ’ εμάς νέες πελάτισσες, αφετέρου είχαμε νέες πωλήσεις αξίας 18.000€ συνολικά.

Μετά την ενότητα για Παρακίνηση με Θετική Επικοινωνία, συνειδητά ψάχνω να βρω τρόπο να πω αυτό που θέλω χωρίς να συμπεριλαμβάνω την λέξη «αλλά». Τα οφέλη μου: καλύτερη επικοινωνία, ο άλλος αισθάνεται ότι είσαι ο άνθρωπός του και άρα συνήθως υπάρχουν λιγότερες αντιδράσεις, το οποίο μου κερδίζει ημερησίως τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, ίσως και 60!!!!! Επιπλέον, επειδή οι πελάτες νιώθουν ότι είμαι ο άνθρωπός τους, νιώθουν ότι υπάρχει ροή και συνεργασία από τον πρώτο ως και τον τελευταίο που τους εξυπηρετεί, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να μείνουν πιστοί επειδή νιώθουν σιγουριά και θα μιλήσουν θετικά και σε άλλους που σημαίνει ότι θα παρακινήσει και άλλους να απευθυνθούν στο Mediterranean Palace. Πιστεύω πολύ στην διαφήμιση αυτή!

Σε νέο υποψήφιο πελάτη που ενδιαφέρθηκε για τριήμερο συνέδριο στο ξενοδοχείο μας, αφού κάναμε περιήγηση, όταν καθίσαμε για τις λεπτομέρειες, χρησιμοποίησα την τεχνική της επικοινωνιακής σύνδεσης με βάση το επικοινωνιακό στυλ του συνομιλητή μου, από την ενότητα «Δημιουργία και Διατήρηση Ισχύος, Επικοινωνιακής Σύνδεσης και Αξιοπιστίας». Συνειδητά επέλεξα να έχω λιγότερο τυπική και περισσότερο φιλική επικοινωνία, επειδή έβλεπα ότι και οι κυρίες ήταν απλές και τους άρεσε η χαλαρή επικοινωνία. Στη συνέχεια, εφάρμοσα τεχνικές για το πώς να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες πελάτη και στην πορεία έδειξα ότι σκέφτομαι λίγο παραπάνω ειδικά για το συνέδριό τους. Ο συνδυασμός των τεχνικών τις έκανε να νιώσουν ασφαλείς, η θετική απάντηση τους ήρθε πολύ σύντομα και συμφωνούσαν σε όλα χωρίς κάποια άλλη διαπραγμάτευση. Επιπλέον, μια άλλη ημέρα αργότερα, μου τηλεφώνησαν για ένα επιπλέον 3ημερο συνέδριο που ήταν προγραμματισμένο σε άλλο ξενοδοχείο και ήθελαν να μετακινηθεί σε εμάς. Χαρακτηριστικά ανέφεραν ότι τώρα που με γνώρισαν τους είναι δύσκολο να απευθυνθούν κάπου αλλού. Όφελος: κατενθουσιασμένες διοργανώτριες και συμμετέχοντες, με νέες πωλήσεις αξίας 18.000€.

Μέχρι τώρα έβαζα εντός της ημέρας ότι προέκυπτε που το έκρινα ως επείγον. Σε συνέχεια της εκπαιδευτικής συνεδρίας «Στρατηγικές Διαχείρισης Προσωπικής Ενέργειας», αποφάσισα να αφήνω στην άκρη τις παρεμβολές και κατάλαβα ότι τελικά τίποτα δεν ήταν τόσο επείγον! Έτσι, έχω υψηλότερη αποδοτικότητα και απέκτησα χρόνο για εσωτερικό networking που ωφελεί την ομαδικότητα και την εταιρική απόδοση μας.

Το πρόγραμμα βοηθά στην οργάνωση σκέψης και οπτικής, στο πώς να χρησιμοποιώ θετική επικοινωνία και να έχω θετική σκέψη.  Μπορώ και κάνω περισσότερο εστίαση στα ταλέντα των άλλων, στην αριστεία και στην αναζήτηση για το πώς να το πετύχουμε.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ