Δώρα ΣταθοπούλουΔιευθυντικό Στέλεχος - Ξενοδοχειακός Κλάδος

Εμφανίστηκε στο ξενοδοχείο πελάτης με πολλές ιδιαιτερότητες και απαιτήσεις. Με δεδομένο την έμπνευση και τις τεχνικές από την ενότητα “Ενεργητική Ακρόαση και Ερωτήσεις για Επιρροή”, εστίασα στο να μάθω τα «θέλω» του όσο καλύτερα γίνεται. Τον άκουσα για πολλές ώρες σε αλλεπάλληλες συναντήσεις. Κάνοντάς του πολλές ερωτήσεις ακόμα κα για την πιο μικρή λεπτομέρεια, εντόπισα ότι το θέμα του ήταν να πραγματοποιηθούν όλα όσα ζητούσε και όχι το τι θα πλήρωνε γι’ αυτά. Ακόμα, διαπίστωσα ότι είχε κάνει την σχετική έρευνα αγοράς σε άλλα ξενοδοχεία της πόλης. Έτσι, αφού επιβεβαίωσα με τους συνεργάτες μου, ότι μπορούμε να πραγματοποιήσουμε τα αιτήματα του, άφησα την τιμή ως τελευταίο θέμα στην διαπραγμάτευση, και κατάφερα να κλείσω μια πολύ καλή τιμή, αλλά και να έχουμε τον πελάτη απολύτως ευχαριστημένο. Οικονομικό όφελος 7.185€ εντός ενός έξι μηνών. Επιπλέον σε πιο μακροχρόνια βάση, έχουμε κερδίσει την αφοσίωση του πελάτη και τις θετικές του συστάσεις στον κύκλο του. 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ