0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας
Αναμενόμενα Οφέλη από την εκπαιδευτική συνεδρία:
- Τα τέσσερα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών
- Η σημασία του να δημιουργούμε ενθουσιώδεις οπαδούς
- Πώς να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας ως προς την «εμπειρία πελάτη»
- Πώς να ανακτήσουμε την αφοσίωση των πελατών εφαρμόζοντας 7 βήματα
Χρονοδιάγραμμα
- Ώρα άφιξης 17.30
- Ώρα έναρξης 18.00
- Ώρα λήξης 21.00, συνοδεία κρασιού
Τοποθεσία:
Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Daios Luxury Living Hotel, Λεωφ. Νίκης 59, 546 22 Θεσσαλονίκη.