0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 17.30
  • Ώρα έναρξης 18.00
  • Ώρα λήξης 21.00, συνοδεία κρασιού

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Daios Luxury Living Hotel, Λεωφ. Νίκης 59, 546 22 Θεσσαλονίκη.

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
2Α x6Α Επιλογή και Ένταξη Ταλαντούχων Συνεργατών | Κύκλος Lab-ρών Leaders
  • 16 Απριλίου 2024
  • 18:00 to 21:00
  • Daios Luxury Living Hotel, Θεσσαλονίκη
4Β x6Β Ανάπτυξη Ηγετών με Ενδυναμωτική Προγύμναση | mini MBA
  • 22 Απριλίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom
5Α x5Β Αύξηση Παραγωγικότητας μέσω Παρακίνησης | mini MBA
  • 13 Μαΐου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Στις παρουσιάσεις, άρχισα να χρησιμοποιώ τις τεχνικές του Derek Halpern για επιρροή και αξιοπιστία. Άρχισα να μιλώ “ενάντια στο συμφέρον μου”, άρχισα να κάνω ακριβή τεκμηρίωση (έχουμε κάνει 82 μελέτες αντί του έχουμε κάνει “πολλές μελέτες”) και πρότεινα να πάρουν συστάσεις από τους πελάτες μας. Σε τουλάχιστον μία περίπτωση, ο υποψήφιος πελάτης αντί να κάνει ανοιχτό διαγωνισμό, κάλεσαν μόνο τρία τεχνικά γραφεία. Ήμασταν ένα από τα γραφεία και πράγματι πήρα την δουλειά, αξίας 30,000 ευρώ (νέες πωλήσεις). -Γρηγόρης Διδασκάλου, ΓΕΩΤΕΡ

Μέχρι τώρα ήμουν σίγουρη ότι δεν μπορώ να θυμάμαι ονόματα. Μετά την

συνεδρία «Επικοινωνιακή Σύνδεση, με Αξιοπιστία, Επιρροή και Ισχύ» αποφάσισα ότι «μπορώ» και εφάρμοσα τις τεχνικές της Leaders Lab. Πράγματι πλέον μπορώ και συγκρατώ ονόματα. Έχει μεγάλη σημασία στη δουλειά μου επειδή εξυπηρετώ σημαντικούς πελάτες στη λιανική πώληση και στην υποστήριξη catering της επιχείρησης. –Σοφία Κοπαλίδου, Υπεύθυνη Πωλήσεων, Meli Meli

Χρησιμοποίησα τεχνική της Leaders Lab από την συνεδρία «Δημιουργία και Διατήρηση Ισχύος, Επικοινωνιακής Σύνδεσης και Αξιοπιστίας», για να θυμάμαι ονόματα, σε μια ομάδα των 10 ατόμων. Αν και τους γνώριζα για πρώτη φορά, τους χαιρέτησα όλους με το όνομά τους! Ένιωσα τόσο περήφανος για μένα, λες και είχα ανέβει το Έβερεστ! -Γιάννης Κιουρτζής, Διευθυντής Εξυπηρέτησης και Ανθρώπινου Δυναμικού, Anatolia Hospitality