10 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Μεταλλακτικής Ηγεσίας

0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Πώς να σταματήσουμε άσχημες συμπεριφορές συνεργατών μας, χωρίς να τους αφήσουμε πικρία με τα λόγια μας, σε 8 βήματα.
  2. Πώς να λέμε δύσκολες αλήθειες σε παθητικά επιθετικούς και αρνητικούς συνεργάτες μας.
  3. Πώς να βελτιώσουμε την απόδοση των συνεργατών μας με το μοντέλο δύο διαστάσεων.
  4. Πώς να ανακαλύπτουμε τα δυνατά σημεία των συνεργατών μας για να παραμένουν παρακινημένοι και ενεργοποιημένοι.

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Επαναπροσδιορισμός του πλαισίου των αρνητικών σχολίων και εκφράσεων σε θετικά, ενθαρρυντικά σχόλια.
  2. Βελτίωση της λεκτικής επικοινωνίας μας, αποβάλλοντας συγκεκριμένες αρνητικές λέξεις και εκφράσεις.
  3. Πώς να χρησιμοποιούμε τον τρόπο της ομιλίας μας για να συνεργαζόμαστε ακόμη καλύτερα με τον εαυτό μας και τους γύρω μας.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα έναρξης 17.30
  • Ώρα λήξης 20.30

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται διαδικτυακά, μέσω ψηφιακής διαδραστικής πλατφόρμας.

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
11Α Κύκλος Lab-ρών Leaders | Ενίσχυσης Ηγεσίας
  • 1 Οκτωβρίου 2021
  • 18:00 to 21:00
  • 11Α Απόδοση χωρίς Υπερωρίες
10 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Μεταλλακτικής Ηγεσίας
  • 1 Οκτωβρίου 2021
  • Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών & Παρακίνηση μέσω θετικής Επικοινωνίας
11 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Μεταλλακτικής Ηγεσίας
  • 1 Νοεμβρίου 2021
  • Απόδοση χωρίς Υπερωρίες & Προβάλλοντας μια Θετικότερη Εικόνα

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Μετά την εκπαιδευτική συνεδρία «Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών» της Leaders Lab, άρχισα να βλέπω τους συνεργάτες μου με άλλο μάτι. Άρχισα να εστιάζω μόνο στα δυνατά τους σημεία και να τους αναθέτω τις αντίστοιχες εργασίες. Παρατήρησα ότι οι νέες εργασίες που ανέθετα τους… ανέβαζαν. Π.χ. εντόπισα ότι έχω συνεργάτη που είναι εξαιρετικός με τα γραφειοκρατικά, όχι όμως με την επικοινωνία. Μίλησα μαζί του, έκανα σύνδεση, τα συζητήσαμε, τον ρώτησα «πού είσαι καλός», μου είπε ότι είναι καλός να κατευθύνει πελάτες που θέλουν τεχνική γνώση, όχι όμως να διαχειρίζεται ομάδες. Αποφασίσαμε από κοινού να αλλάξει ρόλο. Ήδη διαπρέπει! Έχω new business και καλύτερη εξυπηρέτηση. Χ.Μ. Managing Director & ιδρυτής, κλάδος Υπηρεσιών

Η συντήρηση ενός μηχανήματος της γραμμής παραγωγής είχε ανατεθεί σε εξωτερικό συνεργάτη με κόστος 2.500 ευρώ, ο οποίος όμως λόγω υποχρεώσεων  ανέβαλλε συνεχώς την επίσκεψη του στο εργοστάσιο μας. Όσο τον περιμέναμε, χρησιμοποίησα τεχνικές παρακίνησης από την ενότητα «Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών» και η συντήρηση του μηχανήματος έγινε με εξαιρετική επιτυχία, από τον ανειδίκευτο σε μηχανολογικά, όμως ιδιαίτερα έμπειρο τεχνίτη μας, με κόστος ΜΟΝΟ 150 ευρώ.  -ΧΜ, Διευθυντής Εργοστασίου, Κλάδος Βιομηχανίας

Από την ενότητα «Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών» εφάρμοσα την τεχνική για Παθητικά Επιθετικούς σε συγκεκριμένη συνάδελφο. Ανοίχθηκε αμέσως, αν και είναι κλειστό άτομο που με ξέρει ελάχιστα. Σε κλίμα ανθρώπινο, βρήκαμε λύση χωρίς να ταραχθεί και να ταραχτώ, παρά την κακή εμπειρία που είχε παλιότερα από τον προηγούμενο προϊστάμενο του. –Μ.Κ. Κλάδος Υπηρεσιών

Μετά την αποχώρηση του Front Office Manager, ανέλαβα προσωρινά ως επικεφαλής της ρεσεψιόν. Πολύ γρήγορα και με βάση τις τεχνικές από τις ενότητες «Παρακίνηση Μέσω Θετικής Επικοινωνίας» και «Η Δύναμη της Αναγνώρισης», το τμήμα άρχισε να λειτουργεί σχεδόν αυτόνομα, με μικρές μόνο δικές μου παρεμβάσεις, επειδή καθορίσαμε ότι Επικεφαλής της ομάδας  θα ήταν περιστασιακά και όποτε χρειαζόταν, το κάθε ένα από τα μέλη της υποδοχής. Τα οφέλη ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας: τα μέλη της ομάδας απέκτησαν ενθουσιασμό, έγιναν πιο συνεννοήσιμοι και συνεργάσιμοι μεταξύ τους, έκαναν λιγότερα λάθη και εν τέλει προσφέρουν ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση. Επιπλέον, το ετήσιο οικονομικό όφελος μας είναι τουλάχιστον 24.000 ευρώ, από την εξοικονόμηση ενός μισθού (του επικεφαλής που θα έπρεπε να προσλάβουμε). -Χρύσα Τσούνταλη, Κλάδος Τουρισμού

Μετά την ενότητα για Παρακίνηση με Θετική Επικοινωνία, συνειδητά ψάχνω να βρω τρόπο να πω αυτό που θέλω χωρίς να συμπεριλαμβάνω την λέξη «αλλά». Τα οφέλη μου: καλύτερη επικοινωνία, ο άλλος αισθάνεται ότι είσαι ο άνθρωπός του και άρα συνήθως υπάρχουν λιγότερες αντιδράσεις, το οποίο μου κερδίζει ημερησίως τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα, ίσως και 60!!!!! Επιπλέον, επειδή οι πελάτες νιώθουν ότι είμαι ο άνθρωπός τους, νιώθουν ότι υπάρχει ροή και συνεργασία από τον πρώτο ως και τον τελευταίο που τους εξυπηρετεί, έχουμε περισσότερες πιθανότητες να μείνουν πιστοί επειδή νιώθουν σιγουριά και θα μιλήσουν θετικά και σε άλλους που σημαίνει ότι θα παρακινήσει και άλλους να απευθυνθούν στο ξενοδοχείο.  –Μαρία Χατζηπαράσχη, Κλάδος Τουρισμού

Σε συνέχεια της ενότητας «Παρακίνηση μέσω θετικής επικοινωνίας», που αναφέραμε τις λέξεις-δυναμίτες, συνειδητοποίησα ότι χρησιμοποιώ τις λέξεις ΔΕΝ και ΜΗΝ σχεδόν συνεχώς!!! Συνειδητά και με πολλή προσπάθεια, άρχισα να τις αντικαθιστώ με θετικότερες φράσεις και είδα ότι είχε κατευθείαν επίδραση σε συνεργάτες μου! Κατέβηκαν οι τόνοι, βελτιώθηκε το κλίμα και η ομαδικότητα μας. -Ζάχος Πυρίνης, κλάδος εστίασης

Με έμπνευση από την ενότητα “Παρακίνηση με Θετική Επικοινωνία” και πολύ κόπο, έχω σταματήσει τα όχι, τα μη, τα δεν και τις αρνητικές εκφράσεις, εστιάζω να κάνω θετική επικοινωνία. Ως αποτέλεσμα έχει βελτιωθεί σημαντικά η επικοινωνία μου και με πελάτες και με συνεργάτες. -Νίκος Αναγνωστόπουλος, Ασφαλιστικός Σύμβουλος και Team Leader, MetLife

Μετά τη συνεδρία “Παρακίνηση με Θετική Επικοινωνία” άλλαξα όλα τα “πρέπει”. Το έκανα ασυνείδητα. Χωρίς κόπο ή προσπάθεια. Έχω εκπλαγεί πόσο πιο αποτελεσματική έχει γίνει η επικοινωνία μου, δηλαδή πόσο άμεσα και εύκολα γίνεται αυτό που ζητώ! Επίσης άλλαξα τη φράση “αδύνατο”, με την φράση που μας πρότειναν στην συνεδρία, και όχι μόνο έγινε πιο εύκολη η επικοινωνία μου με τους πελάτες, αλλά άκουσα και “ναι καταλαβαίνω” από πελάτες που θεωρούνται πανδύσκολοι! –Βάλια Σταμάτη, Κλάδος Τουρισμού

Αντικατέστησα τα “δεν ξέρω” που έλεγα αυθόρμητα όταν με ρωτούσαν κάτι που έπρεπε να το ψάξω πριν απαντήσω, με την φράση που μου προτάθηκε στη συνεδρία “Παρακίνηση με Θετικότερη Επικονωνία” και είχα τα εξής οφέλη:  α. έχει ησυχάσει το κεφάλι μου από τις ανούσιες και με διάρκεια χρόνου οχλήσεις εκ μέρους των πελατών β. νιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση γ. ορίζω καλύτερο τον χρόνο μου. – Ευγενία Φ. Μηχανικός, ελεύθερη επαγγελματίας