0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη:

  1. Οι πέντε τρόποι για επικοινωνιακή σύνδεση
  2. Πώς να δημιουργούμε σύνδεση με τον κάθε έναν από τους συνεργάτες μας
  3. Πώς να επικοινωνούμε στους συνεργάτες μας ότι τους θεωρούμε επιχειρηματικούς εταίρους μας
  4. Πώς να δημιουργήσουμε ένα εργασιακό περιβάλλον που προωθεί τους εργαζόμενους να ενθουσιάζονται να εξυπηρετούν και τους πελάτες να εκθειάζουν την εταιρεία μας

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 17.30
  • Ώρα έναρξης 18.00
  • Ώρα λήξης 21.00, συνοδεία κρασιού

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Daios Luxury Living Hotel, Λεωφ. Νίκης 59, 546 22 Θεσσαλονίκη.

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
5Α x5Β Αύξηση Παραγωγικότητας μέσω Παρακίνησης | mini MBA
  • 13 Μαΐου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom
5Β x5Α Στρατηγικές Διαχείρισης Προσωπικής Ενέργειας | mini MBA
  • 27 Μαΐου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Πάντα εφάρμοζα μεταλλακτική ηγεσία, όμως, χάρη στο πρόγραμμα της Leaders Lab, αντιλήφθηκα τι ήταν αυτό που έκανα και ανέπτυξα περαιτέρω τις δεξιότητες μου. Πλέον είμαι πιο ήρεμος, εμπιστεύομαι περισσότερο τους συνεργάτες μου, παρακαλώ να γίνουν πιο ικανοί από μένα! Ώστε να μπορώ να πίνω έναν ήρεμο καφέ στη διάρκεια της ημέρας, να έχω χρόνο να οραματίζομαι το μέλλον και όχι την καθημερινότητα! Από το σύνολο του προγράμματος, έχω βάλει σε περισσότερο τάξη το μυαλό μου, την εταιρεία και είχα τον χρόνο να αναπτυχθώ σε τρεις νέες χώρες για τις εξαγωγές μας με οικονομικό όφελος 120,000€ νέες πωλήσεις!Ευάγγελος Κουζούνης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος, Evdermia

Σε συνέχεια της ενότητας «Πώς να συνδεόμαστε: Ηγεσία σε υψηλότερο επίπεδο» εντόπισα ότι ο συνεργάτης μου είχε τάση να μπαίνει σε κατάσταση «κουά κουά» και πήρα τα μέτρα μου: του μίλησα για τα δυνατά του σημεία, του μίλησα για τον γενικότερο στόχο του έργου και του επιβεβαίωσα τι χρειάζεται να κάνει. Είχε αποτέλεσμα.  –Ε.Β,  Operations Manager, Κλάδος Υπηρεσιών.

 

Από την ενότητα «Πώς να συνδεόμαστε: Ηγεσία σε υψηλότερο επίπεδο» χρησιμοποίησα την τεχνική για συναίσθημα και ευθύτητα και είπα στους συνεργάτες μου: «Όποιοι μου τηλεφωνήσουν για προβλήματα που μπορείτε να λύσετε μεταξύ σας, θα τους …δαγκώσω! Καταλαβαίνετε ότι έχουμε ανέβει επίπεδο και έχω εμπιστοσύνη; Θα με πάρετε τηλέφωνο για τα σοβαρά. Μόνο αν ανεβείτε επίπεδο (επίλυσης προβλημάτων) μπορεί να γίνει η δουλειά!» Πράγματι άρχισαν να μου τηλεφωνούν μόνο για τα σοβαρά και να παίρνουν πρωτοβουλίες για όλα τα επιμέρους. –Ν. Π. CEO, Κατασκευαστικός Κλάδος

 

Σύμφωνα με τις συνήθεις διαδικασίες μας, ένας πελάτης από Κρήτη, με ετήσιο τζίρο περί τα 4.000 ευρώ, για την παραγγελία έπρεπε να καταβάλλει το 50% της αξίας της παραγγελίας  με την υπογραφή του Δελτίου Παραγγελίας και το υπόλοιπο 50% με την αποδέσμευση των υλικών από το εργοστάσιό μας (Θεσσαλονίκη) στη μεταφορική της επιλογής του. Κατέβαλε την προκαταβολή. Όταν του ζητήθηκε να καταβάλει το υπόλοιπο 50% για την αποδέσμευση των υλικών, απάντησε ότι ήθελε πίστωση χρόνου, 2 ημέρες, και να του αποστείλουμε τα υλικά παρόλα αυτά, ώστε να αποφύγει καθυστέρηση στην παράδοση του έργου του – σχολείο και ήταν εποχή έναρξης σχολικής χρονιάς… Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα και άμεσα επηρεασμένη από την τεχνική για αντιστροφή της πυραμίδας της ενότητας «Πώς να συνδεόμαστε: Ηγεσία σε υψηλότερο επίπεδο», ανέλαβα την πρωτοβουλία να του φορτώσουμε τα υλικά “δεσμευμένα”, που σημαίνει ότι τα αποστέλλουμε με την μεταφορική, αλλά παραμένουν στην κυριότητα της εταιρείας μας μέχρι να πληρώσει. Πράγματι, δύο ημέρες μετά, με το πού έφτασαν τα υλικά στην Κρήτη, ο πελάτης κατέβαλλε το ποσό που μας όφειλε, οπότε αποδεσμεύσαμε το φορτίο και επειδή ήταν στην έδρα του, το παρέλαβε την ημέρα που μας είχε ζητήσει εξαρχής. Τρεις μήνες μετά, ο πελάτης όταν βρεθήκαμε, ανέφερε ότι εκτίμησε ιδιαίτερα την εξυπηρέτηση που του κάναμε και ως εκ τούτου ήθελε να αγοράσει από εμάς το σύνολο των υλικών για ένα νέο έργο που ανέλαβε. Η παραγγελία του ήταν αξίας 62,000 ευρώ, 15,5 φορές τον μέσο ετήσιο τζίρο του! Επιπλέον, εκεί επιτόπου, σε εποχή μεγάλης έλλειψης ρευστότητας για την ελληνική αγορά, έβγαλε μετρητά και μας κατέβαλε το 50% της παραγγελίας του…!  Εύα Σταύρου, Business Development Manager, Κλάδος Βιομηχανίας

Το πρόγραμμα Μεταλλακτικής Ηγεσίας της Leaders Lab με βοήθησε να εστιάζω στους στόχους μου, να τους ιεραρχώ και επηρέασε την οπτική μου για τους άλλους: έμαθα να έχω περισσότερη ευμένεια και περισσότερη κατανόηση για το πώς βλέπει ο άλλος ένα θέμα. Επίσης, έμαθα να έχω πλάνο δράσης πριν από κάθε ενέργεια διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Τα οφέλη ήταν πολλαπλά: Α. Κατάφερα να ολοκληρώσω την ανάπτυξη συστήματος καταχώρησης δεδομένων παραγωγής, βρήκα χρόνο για τη πρόσληψη και την εκπαίδευση καταχωρητή δεδομένων παραγωγής, καθώς επίσης βελτιώσαμε την ιχνηλασιμότητας των προϊόντων μας μέσω της αναβάθμισης των ετικετών τους. Εκτός άλλων, αυτό είχε άμεσο όφελος της ελαχιστοποίησης ποιοτικών αστοχιών και καθυστερήσεων σε  εκτέλεση και φόρτωση των παραγγελιών. Β. Παρόλο που η παραγωγή και οι ποιοτικές απαιτήσεις των πελατών μας αυξήθηκαν, ανταποκριθήκαμε με τον ίδιο αριθμό εργαζομένων. Γ. Με δεδομένο την βελτίωση του προγραμματισμού παραγωγής, αποκτήσαμε τη δυνατότητα χρόνου να κάνουμε παραγγελίες υλικών συσκευασίας από μακρινές χώρες με χαμηλότερο κόστος, αντί από κοντινές χώρες, με άμεση παράδοση αλλά υψηλότερο κόστος. Δ. Σε συνεργασία με το ερευνητικό κέντρο, έγιναν δοκιμές σε πρόσθετα, ώστε να βρούμε εναλλακτικούς προμηθευτές αντίστοιχων προσθέτων σε χαμηλότερες τιμές. Ε. Με εστίαση στην τεχνική της ευταξίας αξιοποιήσαμε υπάρχων μεταχειρισμένο υλικό μεταφοράς και πουλήσαμε μέρος αυτού. Τελικό οικονομικό όφελος από εξοικονόμηση πόρων σε ετήσια βάση τουλάχιστον 200.000 ευρώ. -Κ.Ζ. Διευθυντής Παραγωγής, Κλάδος Βιομηχανίας