05 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας Ηράκλειο

0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Εμβάθυνση στις τεχνικές «φάε το βάτραχο σου», ΑΒΓΔΕ, Pomodoro και ΜΜΦ για αποτελεσματική διαχείριση προσωπικής ενέργειας.
  2. Πώς να διαχειριστούμε και να ελαχιστοποιήσουμε τις παρεμβολές και διακοπές από τρίτους, ώστε να εστιάζουμε στα σημαντικά και να μεγιστοποιούμε την απόδοση μας
  3. Πώς να απαντάμε «όχι» σε ένα αίτημα, με τρόπο που ξεπερνά τις προσδοκίες του άλλου και διατηρώντας ανέπαφη την σχέση.

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Οι τρεις τεχνικές για να απευθυνόμαστε στο ενήλικο μέρος της προσωπικότητας των συνεργατών μας
  2. Πώς να αναγνωρίζουμε την κατηγορία συμπεριφοράς των συνεργατών και πελατών μας σύμφωνα με το μοντέλο ΟΕΣΤ
  3. Τι χρειάζεται να λέμε βάσει της κατηγορίας συμπεριφοράς των άλλων, για ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην παρακίνηση τους

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 10.30
  • Ώρα έναρξης 11.00
  • Ώρα λήξης 17.00

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο Lato Boutique Hotel, Επιμενίδου 15, 712 02, Ηράκλειο. Τηλ. : 2810 228103

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
12 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Θεσσαλονίκη
  • Δεκέμβριος 10, 2019
  • 10:00 to 16:00
  • Αποτελεσματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός & Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων.
12 05 Μετάλλαξης Εμπειρίας Πελάτη
Ηράκλειο
  • Δεκέμβριος 11, 2019
  • 15:00 to 21:00
  • Στρατηγικές Διαχείρισης Προσωπικής Ενέργειας & Αύξηση Παραγωγικότητας μέσω Παρακίνησης
12 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Ηράκλειο
  • Δεκέμβριος 12, 2019
  • 11:00 to 17:00
  • Αποτελεσματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός & Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων.

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Από την ενότητα Στρατηγικές Διαχείρισης Προσωπικής Ενέργειας χρησιμοποίησα την τεχνική προγραμματισμού ΑΒΓΔΕ, και ως αποτέλεσμα εστίασα στις πιο ενδιαφέρουσες περιπτώσεις πελατών, με άμεσο όφελος ότι μου απέφεραν πωλήσεις 3.000 €. Νίκος Αναγνωστόπουλος, MetLife.

Ενθουσιάστηκα από την τεχνική ΟΕΣΤ. Πλέον έγινε καθημερινότητά μου να κατατάσσω στην κατηγορία τους αυτούς που βλέπω και να προσαρμόζω την προσέγγισή μου. Σε τουλάχιστον μία περίπτωση, για ένα συνέδριο Πρυτάνεων Πανεπιστημίων, που ο καθένας τους είχε διαφορετικό ακαδημαϊκό υπόβαθρο π.χ. άλλοι ήταν θεωρητικοί (νομικοί) άλλοι ήταν πρακτικοί (ΤΕΙ λογιστικής), χάρη στην ΟΕΣΤ τεχνική, έκλεισα συμφωνία (νέες πωλήσεις) αξίας τουλάχιστον 25,000 ευρώ. -Δήμητρα Νικολή, Ξενοδοχειακός Κλάδος

Μετά την ενότητα “Αύξηση Παραγωγικότητας μέσω Παρακίνησης” και τις τεχνικές για την παρακίνηση αρνητικών ανθρώπων, αποφάσισα να προσεγγίσω έναν συνεχώς κατσούφη συνεργάτη μου και να τον “προκαλέσω”, καθ’ οδηγία της τεχνικής. Μου είπε τι του έφταιγε, το συζήτησα μαζί του χρησιμοποίησα τις σχετικές τεχνικές. Από τότε, (έχει τουλάχιστον 6 μήνες), ξεδιπλώθηκε το ταλέντο του και κυριολεκτικά περπατά κορδωτός και χαρωπός, χωρίς να προκύψει άλλο θέμα! -Νίκος Παπασάββας, CEO, DEMCON

Με χαρά εφάρμοσα το ΟΕΣΤ κατηγοριοποιώντας τους συνεργάτες μου και πλέον έχω σταματήσει να προσπαθώ να τους αλλάξω σε τομείς που δεν συνάδουν με την προσωπικότητα τους. Για παράδειγμα, σε Σ συνεργάτη δε ζητάω να γίνει «αυστηρός ηγέτης» ομάδας ή «απαιτητικός απέναντι στον πελάτη», αλλά του ζητάω να γίνει team leader, δηλαδή αυτό για το οποίο είναι γεννημένος και έχει ταλέντο. Το “αυστηρός ηγέτης” και το “απαιτητικός απέναντι στον πελάτη”, τα ζητάω από έναν Ο. -Γρηγόρης Διδασκάλου, Managing Director, ΓΕΩΤΕΡ