0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Πώς να κάνουμε “κρίσιμες” συζητήσεις και να διεκδικούμε θετικά την ανάληψη ευθύνης από Δύσκολους ανθρώπους.
  2. Οι τέσσερις ερωτήσεις για να περιορίσουμε τις συγκρούσεις.
  3. Οι πέντε τεχνικές για να αποφεύγουμε να μπαίνουμε σε κατάσταση σύγκρουσης.
  4. Η σημασία των «ιστοριών» που λέμε στους εαυτούς μας και γιατί αξίζει να παρεμβαίνουμε και να τις αλλάζουμε.

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Πώς ορίζεται η μεταλλακτική ηγεσία και τι ξεχωρίζει έναν μεταλλακτικό ηγέτη από τους συναλλακτικούς.
  2. Η σημασία της εμπιστοσύνης και πώς να την αναπτύξουμε στο εργασιακό μας περιβάλλον.
  3. Πώς να χρησιμοποιούμε τη δύναμη της τεχνικής της εξιστόρησης για ακόμη πιο αποτελεσματική μεταλλακτική ηγεσία.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα έναρξης 17.30
  • Ώρα λήξης 20.30
  • (σε ώρα Ελλάδος)

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται διαδικτυακά μέσω zoom.

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
4Α Πώς να αντλήσουμε Δημιουργικότητα από την Ομάδα μας | mini MBA
  • 8 Απριλίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom
2Α x6Α Επιλογή και Ένταξη Ταλαντούχων Συνεργατών | Κύκλος Lab-ρών Leaders
  • 16 Απριλίου 2024
  • 18:00 to 21:00
  • Daios Luxury Living Hotel, Θεσσαλονίκη
4Β x6Β Ανάπτυξη Ηγετών με Ενδυναμωτική Προγύμναση | mini MBA
  • 22 Απριλίου 2024
  • 17.30 to 20.30
  • διαδικτυακά μέσω zoom

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Από το πρόγραμμα της Leaders Lab βρήκα τεχνικές για διαχείριση δύσκολων ατόμων που μου ταιριάζουν να χρησιμοποιώ, από τις ενότητες «εξυπηρέτηση δύσκολου πελάτη», «διαπραγματεύσεις», «επικοινωνία με θετικότητα», «μη λεκτική επικοινωνία (τόνος φωνής)», καθώς και επιμέρους bitsandpieces από άλλες ενότητες. Χάρη σε αυτές τις τεχνικές πλέον είμαι σε θέση να κάνω διάλογο (;!) με άτομο που για τους δικούς του λόγους φωνάζει και βρίζει. Έχω υποδειγματική περίπτωση με εργοδηγό που ενώ του μίλησα ήρεμα, έκανε έκρηξη θυμού, βρίζοντας και μέσα σε λιγότερα από δύο λεπτά, με χρήση των παραπάνω τεχνικών, να είναι ήρεμος και συνεννοήσιμος και να βρίσκουμε λύση. – Παναγιώτης Ζαχαριάδης

Μετά τη συνεδρία για τους δύσκολους ανθρώπους, βλέπω έναν συγκεκριμένο συνάδελφό μου που ανήκει σε αυτήν την κατηγορία πιο ήρεμα, αποφεύγω οτιδήποτε που θα το βιώσει ως ότι του πάω κόντρα. Έχω συνεχώς στόχο στο να βρω μια κοινή λύση μαζί του. Για πρώτη φορά, μετά από 11 χρόνια, έχω καλύτερη συνεργασία μαζί του!!! Ως επιπλέον όφελος, είναι ότι δουλεύω πιο καλά, πιο αποδοτικά, επειδή δουλεύω χωρίς ένταση και εκνευρισμούς.  -Α.Κ. Διευθύντρια Τμήματος, Κλάδος Βιομηχανίας Τροφίμων

Σε συνέχεια της ενότητας Ηγεσίας Δύσκολων Ατόμων, εφάρμοσα τακτικές αλλά κυρίως έκανα ακόμη πιο ευμενή και αντικειμενική την οπτική μου (αντί να αυτομαστιγώνομαι ότι εγώ φταίω). Αποδείχθηκε  ότι η Διευθύντρια μου, λειτουργούσε έτσι επειδή ήταν πιεσμένη από άλλους παράγοντες και αναγνώρισε ότι αυτό την έκανε να “κλείσει” ως προς εμένα, χωρίς αυτό να έχει να κάνει με κάποιο τυχόν δικό μου λάθος. Το όφελος μου είναι ότι ησύχασα, και μάλιστα άμεσα αντί να αφήσω την κατάσταση να διαιωνίζεται και να με ρίχνει, ενώ επιπλέον η Διευθύντρια μετά τη συζήτηση μας έδειξε πιο χαλαρή γενικώς. Μάλλον γιατί είχε ανάγκη κι αυτή να μιλήσει κάπου και κάποιος να την καταλάβει. Όλα πήγαν εξαιρετικά! -Μ.Κ. Διευθυντικό στέλεχος, κλάδος Ξενοδοχείων

Στο τμήμα που εργάζομαι, υπάρχει ένας συνάδελφος ο οποίος είναι ιδιαίτερα οξύθυμος και έχει δύσκολο χαρακτήρα. Συνέπεια αυτού, είναι να δημιουργούνται συχνά εντάσεις και να χαλάει το κλίμα στη δουλειά. Μετά την «Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων», άρχισα να βλέπω την κατάσταση με άλλη οπτική, να ακούω ενεργητικά τον συνάδελφο, να προσπαθώ μαζί του να βρούμε λύσεις. Το άμεσο όφελος μου είναι ότι νιώθω πιο ήρεμος μαζί του, ενώ επιπλέον η επικοινωνία μας είναι λειτουργεί (είναι αποτελεσματική) και το κλίμα έχει σαφώς βελτιωθεί – Ι.Μ. Διευθυντικό Στέλεχος, κλάδος Βιομηχανίας

Το σημαντικότερο που αποκόμισα από την παρακολούθηση του προγράμματος είναι ότι άρχισα να είμαι ήρεμος όταν έβλεπα τους άλλους να μιλάνε άσχημα. Πλέον τους αφήνω να μιλήσουν, να βγάλουν αυτά που θέλουν. Τους ακούω, μπαίνω μέσα στο πρόβλημα και ψάχνω να βρω κοινές λύσεις. Τους ρωτώ “πες μου τι θέλεις να κάνουμε”. Έχω κάνει κτήμα μου την έννοια της σφιγμένης γροθιάς από την ενότητα «Ηγεσία δύσκολων ατόμων» -Ζάχος Πυρίνης, Bar Manager, il posto

Δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από έναν από τους πιο σημαντικούς μου πελάτες, ο οποίος ούρλιαζε στο τηλέφωνο για μια παράληψη που νόμιζε ότι συμβαίνει σε ένα κομμάτι μιας νέας μας συνεργασίας. Χρησιμοποίησα όλες τις τεχνικές διαχείρισης δύσκολου ατόμου της ενότητας Δεκεμβρίου. Τον άκουσα, έκλεισα το τηλέφωνο για «διάλειμμα», τον συνάντησα από κοντά, είπα φράσεις κλειδιά όπως «με προβληματίζει το γεγονός ότι ….» και «την επόμενη φορά θα ήθελα …κτλ» Χάρη σε όλες αυτές τις επιδέξιες τεχνικές, επιτόπου στη συνάντηση μας επιβεβαίωσα νέο συμβόλαιο αξίας 5,000€ και διατήρησα πωλήσεις ετήσιας αξίας 30,000€. -Μαρία Βενέτη, Ασφαλιστικός Σύμβουλος, MetLife

Η τεχνική «Μίλα στον άνθρωπο» από την ενότητα «Ηγεσία δύσκολων ατόμων» με βοήθησε να επιλύσω προβλήματα με προηγούμενους πελάτες και όχι μόνο. Το τελευταίο τρίμηνο αυτό μου απέφερε αύξηση εσόδων κατά 15,000€. -Στάμος Παλούκης Κτηματομεσίτης

Ο οικονομικός διευθυντής μου, είναι ο ορισμός του Δύσκολου Ανθρώπου. Ανέκαθεν είχε μια υποτιμητική συμπεριφορά απέναντι μου, λες και δεν ξέρω για αυτό που μιλάω. Μετά την ενότητα «Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων», αποφάσισα να χρησιμοποιήσω την τεχνική «τρία γεγονότα και τι θέλω», όταν συναντήθηκα μαζί του. Μίλησε για μείωση πωλήσεων σε μια περιοχή, χρησιμοποίησα την τεχνική. Είπε για οικονομική κρίση και περικοπές δαπανών, χρησιμοποίησα την τεχνική. Εντέλει πέτυχα να αποδεχθεί να δαπανήσουμε 12,100€ για τα ταξίδια και τα bonus των πωλητών μου.  Γ.Κ.Ε. Area Manager, Φαρμακευτικά Προϊόντα

Εντόπισα μια προσφορά μέσω μιας κοινοπραξίας που ανήκουμε ως βιβλιοθήκη. Χρησιμοποιώντας την τεχνική της Εξιστόρησης από την ενότητα της Μεταλλακτικής Ηγεσίας, κατάφερα να πείσω τον προϊστάμενό μου ότι είναι σημαντικό να την “εκμεταλλευτούμε”, παρόλο που ο προϋπολογισμός μας ήταν  σφιχτός. Ως αποτέλεσμα προσθέσαμε στη συλλογή μας 52 επιπλέον τίτλους, αξίας 185.000 ευρώ, εξοικονομώντας 180,000 ευρώ!!! -Λίζα Βαχτσεβάνου, Υπεύθυνη Βιβλιοθήκης Bissell, American College of Thessaloniki.

Χρησιμοποίησα την τεχνική της εξιστόρησης  στο τμήμα συσκευασίας που είναι συνεργάτες που δύσκολα «αλλάζουν». Στο τμήμα αυτό συχνά στην αποστολή ενός προϊόντος, αποστέλλουν διαφορετικού τύπου συσκευασίες και bar codes. Υπήρξε άμεση αλλαγή και ως αποτέλεσμα εξοικονόμησα ετησίως πόρους αξίας 10,000 ευρώ που αναλογούν στο μεροκάματο ενός ατόμου για να παραλαμβάνει τις επιστροφές από πελάτες και να επανασυσκευάζει με τις σωστές συσκευασίες. -Ελένη Προίκα, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος, Σταμάτης Προίκας ΑΕ

Χρησιμοποίησα τεχνικές για διαχείριση προσωπικού χρόνου, οργάνωση εργασιών, επικοινωνία και διαπραγμάτευση με εργολάβους, επικοινωνία με συνεργάτες, ενδυναμωτική ανάθεση. Ως αποτέλεσμα αύξησα την παραγωγικότητά μου κατά τουλάχιστον 20%, δηλαδή έχω διαθέσιμη 1,5 ώρα την ημέρα για άλλες εργασίες και για να αναπτύξω ιδέες. Αυτό αντιστοιχεί σε εξοικονόμηση πόρων τουλάχιστον 10.310 ευρώ για την εταιρεία. Επίσης, λόγω της αλλαγής στο τρόπο προσέγγισης των συνεργαζόμενων εργολάβων, κατάφερα να μειώσω το κόστος των συμβολαίων κατά 15-20% μέσα από επαναδιαπραγμάτευση στο τρόπο πιστοποίησης των εργασιών. – Παναγιώτης Ζαχαριάδης

Περιέγραφα τις ιστορίες επιτυχίας από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, χρησιμοποιώντας τη δομή της τεχνικής της εξιστόρησης, από την ενότητα “Πώς να γίνουμε Μεταλλακτικοί Ηγέτες”. Αυτός που με άκουγε, αποφάσισε να μου ανοιχτεί και να μου περιγράψει μια ασφαλιστική του ανάγκη. Αν και είχε τους λόγους του που με είχε σε απόσταση, αυτό που ανέκτησε την εμπιστοσύνη του ήταν ο τρόπος της εξιστόρησης που έκανα. Ως όφελος είχα νέες πωλήσεις αξίας 3,200 ευρώ. -Μαρία Βενέτη, Ασφαλιστικός Σύμβουλος, MetLife Alico

Στη δουλειά μου λύνουμε προβλήματα και ζημιές. Το πρόγραμμα της Leaders Lab με βοήθησε να αντιμετωπίζω περίεργες καταστάσεις, δύσκολες καταστάσεις, μαινόμενους ανθρώπους. Είδα ότι οι τεχνικές με βοηθάνε να έρθω σε έλεγχο της κατάστασης καθώς και να διαχειριστώ ακόμη καλύτερα τους υφιστάμενούς μου. Αλλάζοντας τη δική μου συμπεριφορά, είδα ότι υπήρξε περαιτέρω εξομάλυνση σχέσεων των άλλων τμημάτων με το δικό μας, βελτιώθηκε η αποδοτικότητά μας. Το όφελός μου: Εξοικονόμησα τουλάχιστον 2,5 ώρες την εβδομάδα, που αντιστοιχεί σε ετήσια εξοικονόμηση πόρων τουλάχιστον 3,125 ευρώ. – Φώτης Σιγηνός

Προκειμένου να πετύχουμε την αποδοχή της αναδιοργάνωσης του  τμήματος πωλήσεων από τους πωλητές, εφαρμόσαμε την τεχνική «εξιστόρηση» από την ενότητα της μεταλλακτικής ηγεσίας: στο τέλος της συνάντησης παίξαμε ένα βίντεο όπου ένας προπονητής έδινε οδηγίες στον παίκτη μπάσκετ και η εκτέλεση που έκανε την ώρα του παιχνιδιού ήταν όπως του το ζήτησε. Θέλαμε να τονίσουμε ότι το αποτέλεσμα εξαρτάται τόσο από αυτόν που δίνει τις οδηγίες όσο και από αυτούς που τις εκτελούν. Το μήνυμα μας έγινε σαφές! -Πένυ Τσαούτου, Διευθύνουσα Σύμβουλος, ΕΨΑ ΑΕ

Στην αρχή που συμμετείχα στο πρόγραμμα δυσκολεύτηκα πολύ για να μπω στον τρόπο σκέψης των ομιλητών και αναρωτιόμουν αν έκανα καλά που αποφάσισα να συμμετέχω, ως νομικός ανάμεσα σε στελέχη και επιχειρηματίες. Εν τέλει το πρόγραμμα είναι απίστευτα αποτελεσματικό και σε αλλάζει σιγά σιγά σε μεταλλακτικό ηγέτη. Η ιστορία επιτυχίας που έχω να καταθέσω είναι ότι για μια χρονιά πτωτική κατά 30%-35% για όλους τους συμβολαιογράφους, τα αποτελέσματα μου ήταν ανοδικά κατά 8-10%! –Ελένη Ιωσηφίδου, Συμβολαιογράφος

Έχω εντοπίσει αλλαγές στην Ελπίδα, τη συνεργάτιδα μου που παρακολούθησε το πρόγραμμα, ως προς τον τρόπο που επικοινωνεί με τους συναδέλφους και υφισταμένους της. Εστιάζει στις δυνατότητες του κάθε ατόμου ξεχωριστά, δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για να φανούν περισσότερο οι ικανότητες του ατόμου. Προσπαθεί να τοποθετεί το πιο κατάλληλο άτομο στο κάθε πόστο εστιάζοντας στα δυνατά του σημεία. Τέλος, επιβραβεύει υφισταμένους όταν βλέπει βελτίωση. –αφορά την Ελπίδα Μουρατίδου, στον Ξενοδοχειακό Κλάδο, όπως κατατέθηκε από τη διευθύντριά της

Εμπνεόμενη από την ενότητα “Πώς να γίνουμε Μεταλλακτικοί Ηγέτες” όπου εκτέθηκα στη τεχνική της εξιστόρησης, πλέον πολύ συχνά αντί να επιχειρηματολογήσω στις αντιρρήσεις του πελάτη, οπότε να έχω αντίσταση, να με κοιτούν δύσπιστα, να χρειάζεται να πω περισσότερα, κάνω εξιστόρηση ένα περιστατικό με ένα άλλο πελάτη και σώζω ή ολοκληρώνω την πώληση. Πολύ απλά και εύκολα!  –Μαρία Βενέτη, Ασφαλιστικός Σύμβουλος, MetLife Alico

Αυτό που άκουγα από άλλους, ήταν ότι όταν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα και κουμπώσουν όλα τα κομμάτια, θα καταλάβαινα τι έγινε μέσα μου. Πράγματι κούμπωσαν και αυτό που έγινε μέσα μου είναι ότι κατάλαβα τι είναι ηγεσία. Είναι μεγάλη υπόθεση να είσαι ηγέτης. Ο  ηγέτης είναι παράδειγμα προς μίμηση και είναι καλός άνθρωπος. Νιώθω ότι έγινα καλύτερος άνθρωπος συμμετέχοντας στο πρόγραμμα. –Τηλέμαχος Πεύκος

Σχετικά με τις τεχνικές που γνωρίσαμε στο προηγούμενο σεμινάριο, όντως αυτή της εξιστόρησης θεωρώ ότι μπορεί να δώσει δύναμη στον λόγο μας και να πείθουμε πιο εύκολα τους συνομιλητές μας. Πάντα προσπαθούσα να το κάνω, κυρίως γιατί κάνει μια συζήτηση, μια παρουσίαση πιο” ανάλαφρη” πιο ευχάριστη και πιο προσιτή σε όλους τους ενδιαφερόμενους. Αλλά πέραν αυτού, όταν γίνεται πιο “μελετημένα” ή πιο σωστά δομημένα, όπως το είδαμε μαζί, φέρνει αποτελέσματα… Ξεκίνησα να το εφαρμόζω με τα παιδιά μου και τους φίλους, πλέον όποτε έχω την ευκαιρία το εφαρμόζω στη δουλειά με τους συνεργάτες. -Ιωάννα Αρβανίτου, Pap Corp