0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Εντοπίζουμε τι να ψάχνουμε για να προσλάβουμε ταλαντούχους εργαζόμενους.
  2. Εντοπίζουμε στις συνεντεύξεις τα άτομα με την στάση και την νοοτροπία που επιθυμούμε.
  3. Αυξάνουμε τη σύνδεση του νέου συνεργάτη μας κατά το καλωσόρισμά του, χρησιμοποιώντας τρεις αρχές.
  4. Διατηρούμε τους ταλαντούχους εργαζόμενους στην εταιρεία.

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Οι τέσσερις παράγοντες για να δίνουμε ενεργητική αναγνώριση.
  2. Πώς να διαχειριστούμε την ένταση για να δώσουμε αναγνώριση και να αποκατασταθούν οι σχέσεις.
  3. Πώς να εφαρμόζουμε την τεχνική «Κάρτα Φανατικής Εξυπηρέτησης» και τις 5 προϋποθέσεις για κουλτούρα αναγνώρισης.
  4. Δύο τεχνικές για την αποφυγή δημιουργίας κουλτούρας που είναι καταστροφική για την αναγνώριση.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 09.30
  • Ώρα έναρξης 10.00
  • Ώρα λήξης 16.00

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο DOMOTEL KASTRI Hotel, Βενιζέλου Ελευθερίου 154 & Ρωμυλίας, Καστρί, 146 71, Νέα Ερυθραία Αττικής. Τηλ. 210 3507100

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
07 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Διαδικτυακά
  • 9 Ιουλίου, 2020
  • 11:00 to 17:00
  • Χρήση Στρατηγικής Σκέψης στον Στρατηγικό Σχεδιασμό & Μεγιστοποίηση χρήσης συναντήσεων, τηλεφώνου και email
08 2A Ενίσχυσης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Θεσσαλονίκη
  • 31 Αυγούστου, 2020
  • Πώς Να Γίνουμε Μεταλλακτικοί Ηγέτες
09 Μετάλλαξης Δεξιοτήτων Πωλήσεων
Αθήνα
  • 1 Σεπτεμβρίου, 2020
  • 10:00 to 16:00
  • Εξυπηρέτηση Δύσκολων Καταστάσεων & Σύνδεση με Αξιοπιστία Επιρροή και Ισχύ

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Από χρήση της τεχνικής “Η Δύναμη της Αναγνώρισης”, κατάφερα να διατηρήσω τον έναν συνεργάτη μου στη δουλειά (επιτυχία 100%), και ανέβασα την απόδοση και την αποτελεσματικότητα του δεύτερου συνεργάτη μου κατά 50%. Σημαντικό να αναφέρω ότι τα αποτελέσματα της τεχνικής ήταν μη πρόσκαιρα, αλλά μόνιμης λειτουργίας. Ως αποτέλεσμα είχαμε καλύτερη απογραφή, και η παραγωγή έτρεξε χωρίς κενό υλικών που θα μας κόστιζε χαμένες εργατοώρες.  Τα οικονομικά μας οφέλη ήταν τουλάχιστον 40,230 ευρώ, που προκύπτουν από την Εξοικονόμηση Πόρων από την διατήρηση του συνεργάτη και την Εξοικονόμηση κόστους εργατοωρών σε ετήσια βάση. –Δ.Α. Κλάδος Βιομηχανίας

Μετά την αποχώρηση του Front Office Manager, ανέλαβα προσωρινά ως επικεφαλής της ρεσεψιόν. Πολύ γρήγορα και με βάση τις τεχνικές από τις ενότητες «Παρακίνηση Μέσω Θετικής Επικοινωνίας» και «Η Δύναμη της Αναγνώρισης», το τμήμα άρχισε να λειτουργεί σχεδόν αυτόνομα, με μικρές μόνο δικές μου παρεμβάσεις, επειδή καθορίσαμε ότι Επικεφαλής της ομάδας  θα ήταν περιστασιακά και όποτε χρειαζόταν, το κάθε ένα από τα μέλη της υποδοχής. Τα οφέλη ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας: τα μέλη της ομάδας απέκτησαν ενθουσιασμό, έγιναν πιο συνεννοήσιμοι και συνεργάσιμοι μεταξύ τους, έκαναν λιγότερα λάθη και εν τέλει προσφέρουν ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση. Επιπλέον, το ετήσιο οικονομικό όφελός μας είναι τουλάχιστον 24.000 ευρώ, από την εξοικονόμηση ενός μισθού (του επικεφαλής που θα έπρεπε να προσλάβουμε). -Χρύσα Τσούνταλη, Reservations Manager, Mediterranean Palace

Μέσω της αναγνώρισης και ανάθεσης εργασιών σε συγκεκριμένα άτομα του τμήματος η εταιρεία εξοικονόμησε πόρους από τη μη πρόσληψη ενός επιπλέον εργοδηγού για τον έλεγχο της παραγωγής κατά τη λειτουργία του συγκροτήματος. Η εξοικονόμηση πόρων είναι της τάξεως των 20.000€. –Αθανάσιος Βαλατσός, Ελληνικοί Λευκόλιθοι ΑΕ

Έδωσα σε συνεργάτη αναγνώριση ότι είναι ο πρώτος στις πωλήσεις συγκεκριμένου προϊόντος που έχουμε μεγάλο περιθώριο κέρδους και είναι λίγο πιο ακριβό από το πιο οικονομικό μας μοντέλο. Ως αποτέλεσμα τον επόμενο μήνα, άλλος συνεργάτης τον … ξεπέρασε στις πωλήσεις του συγκεκριμένου προϊόντος και σταμάτησε να προωθεί το προϊόν χαμηλότερης αξία και χαμηλότερου περιθώριο κέρδους! Όφελος: ως αποτέλεσμα είχε 21% αύξηση του τζίρου του ή νέες ετήσιες πωλήσεις αξίας 13,500 ευρώ!  -Σ.Ι. Κλάδος Λιανεμπορίου

Σε μια αίθουσα του ξενοδοχείου έχουμε ξύλινο πάτωμα το οποίο χρειαζόταν συντήρηση από εξειδικευμένο συνεργείο. Είχα διήμερο ρεπό, και αφού είχα ήδη εφαρμόσει την τεχνική της αναγνώρισης, ζήτησα από τον συνεργάτη μου Κώστα να κάνει «ότι καλύτερο μπορεί» με τα μηχανήματα και τα υλικά που είχαμε στη διάθεση μας για να βελτιώσει την όψη του πατώματος, προσθέτοντας ότι το πιθανότερο είναι ότι θα χρειαστούμε συνεργείο. Όταν επέστρεψα, το πάτωμα είχε όψη σαν να είχε έρθει συνεργείο! Ο Κώστας είχε επίμονα συντηρήσει το πάτωμα με τα μέσα που είχε και είχε επιδιορθώσει ακόμα και τα σοβατεπί, με προσωπική του εργασία. Οικονομικό όφελος τουλάχιστον 2,850 ευρώ, από την εξοικονόμηση κόστους για το συνεργείο (περίπου 1,500€ +ΦΠΑ) και τα διαφυγόντα κέρδη από την μη χρήση του χώρου κατά την διάρκεια που το συνεργείο θα συντηρούσε το πάτωμα (περίπου 1,000 ευρώ). Ε.Α. διευθυντικό στέλεχος, ξενοδοχειακός τομέας

Σε συνέχεια της ενότητας για την Αναγνώριση, έδωσα γραπτή μικρή σημείωση (χαρτάκι) σε συνεργάτη μου. Χάρηκε και μου αποκάλυψε ότι ήταν πολύ πιεσμένη και έτοιμη να βάλει τα κλάματα. Με το χαρτάκι μου ένιωσε αμέσως καλύτερα. Στις δύο επόμενες ημέρες έδωσα από ένα ακόμα χαρτάκι στον τεχνικό μου, που πριν ένα μήνα ζήτησε άδεια λόγω έντονης κόπωσης και ακόμα φαίνονταν κουρασμένος. Με το χαρτάκι μου, άλλαξε άμεσα προς το καλύτερο. -Μ.Μ. Κλάδος  Υπηρεσιών

Σε υφιστάμενό μου, που είναι μεγαλύτερός μου σε ηλικία κατά 30 χρόνια, εξηγούσα πόσο σημαντικό είναι να λέει “ευχαριστώ” αντί “μπράβο” και προσπαθούσα να τον εμπνεύσω να το χρησιμοποιήσει. Για τουλάχιστον 30 λεπτά το συζητούσαμε. Τελικά κάποια στιγμή είπε σε δικό του συνεργάτη, “ευχαριστώ” αντί για “μπράβο” και ήρθε ενθουσιασμένος να μοιραστεί μαζί μου το αποτέλεσμα που είχε στον συνεργάτη του. –Τηλέμαχος Πεύκος

Σε συνέχεια της ενότητας «Η Δύναμη της Αναγνώρισης», συνειδητά έβαλα στην καθημερινότητά μου περισσότερα αυθόρμητα” ευχαριστώ” προς τους συνεργάτες μου, εσωτερικούς & εξωτερικούς. Ως αποτέλεσμα, παρατηρώ ότι είναι πιο φιλικοί, άνετοι και ήρεμοι μαζί μου. – Μαριάννα Κριτσίμη, Reservations Manager, Mediterranean Palace

Έδωσα αναγνώριση σε συνεργάτιδα προϊσταμένη πωλήσεων. Παρακινήθηκε και έφερε δύο νέες συνεργασίες. – Γεώργιος Καρυώτης, Ευρωπαϊκή Πίστη

Άρχισα να χρησιμοποιώ την τεχνικής της αναγνώρισης, αντικατέστησα τα μπράβο με ευχαριστώ και είδα βελτιώση στην επικοινωνία μου συνεργάτες και με μια δύσκολη επαγγελματική σχέση. – Σωτηρία Ασλανίδου, Διευθύντρια Πωλήσεων Feri Tri