01 01 Μετάλλαξης Εμπειρίας Πελάτη Ηράκλειο

0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Τα τέσσερα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών
  2. Η σημασία του να δημιουργούμε ενθουσιώδεις οπαδούς
  3. Πώς να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας ως προς την «εμπειρία πελάτη»
  4. Πώς να ανακτήσουμε την αφοσίωση των πελατών εφαρμόζοντας 7 βήματα

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Οι τέσσερις παράγοντες για να δίνουμε ενεργητική αναγνώριση
  2. πώς να διαχειριστούμε την ένταση για να δώσουμε αναγνώριση και να αποκατασταθούν οι σχέσεις
  3. πώς να εφαρμόζουμε την τεχνική «Κάρτα Φανατικής Εξυπηρέτησης» και τις 5 προϋποθέσεις για κουλτούρα αναγνώρισης
  4. δύο τεχνικές για την αποφυγή δημιουργίας κουλτούρας που είναι καταστροφική για την αναγνώριση

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 10.30
  • Ώρα έναρξης 11.00
  • Ώρα λήξης 17.00

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο Lato Boutique Hotel, Επιμενίδου 15, 712 02, Ηράκλειο. Τηλ. : 2810 228103

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
12 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Ηράκλειο
  • Δεκέμβριος 12, 2019
  • 11:00 to 17:00
  • Αποτελεσματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός & Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων.
12 10Α Ενίσχυσης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Θεσσαλονίκη
  • Δεκέμβριος 16, 2019
  • 18:00 to 21:00
  • Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών
12 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Θεσσαλονίκη
  • Δεκέμβριος 17, 2019
  • 10:00 to 16:00
  • Αποτελεσματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός & Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων.

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Από χρήση της τεχνικής “Η Δύναμη της Αναγνώρισης”, κατάφερα να διατηρήσω τον έναν συνεργάτη μου στη δουλειά (επιτυχία 100%), και ανέβασα την απόδοση και την αποτελεσματικότητα του δεύτερου συνεργάτη μου κατά 50%. Σημαντικό να αναφέρω ότι τα αποτελέσματα της τεχνικής ήταν μη πρόσκαιρα, αλλά μόνιμης λειτουργίας. Ως αποτέλεσμα είχαμε καλύτερη απογραφή, και η παραγωγή έτρεξε χωρίς κενό υλικών που θα μας κόστιζε χαμένες εργατοώρες.  Τα οικονομικά μας οφέλη ήταν τουλάχιστον 40,230 ευρώ, που προκύπτουν από την Εξοικονόμηση Πόρων από την διατήρηση του συνεργάτη και την Εξοικονόμηση κόστους εργατοωρών σε ετήσια βάση. -Δ.Α. Κλάδος Βιομηχανίας

Μετά την αποχώρηση του Front Office Manager, ανέλαβα προσωρινά ως επικεφαλής της ρεσεψιόν. Πολύ γρήγορα και με βάση τις τεχνικές από τις ενότητες «Παρακίνηση Μέσω Θετικής Επικοινωνίας» και «Η Δύναμη της Αναγνώρισης», το τμήμα άρχισε να λειτουργεί σχεδόν αυτόνομα, με μικρές μόνο δικές μου παρεμβάσεις, επειδή καθορίσαμε ότι Επικεφαλής της ομάδας  θα ήταν περιστασιακά και όποτε χρειαζόταν, το κάθε ένα από τα μέλη της υποδοχής. Τα οφέλη ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας: τα μέλη της ομάδας απέκτησαν ενθουσιασμό, έγιναν πιο συνεννοήσιμοι και συνεργάσιμοι μεταξύ τους, έκαναν λιγότερα λάθη και εν τέλει προσφέρουν ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση. Επιπλέον, το ετήσιο οικονομικό όφελός μας είναι τουλάχιστον 24.000 ευρώ, από την εξοικονόμηση ενός μισθού (του επικεφαλής που θα έπρεπε να προσλάβουμε). -Χρύσα Τσούνταλη, Reservations Manager, Mediterranean Palace

Μέσω της αναγνώρισης και ανάθεσης εργασιών σε συγκεκριμένα άτομα του τμήματος η εταιρεία εξοικονόμησε πόρους από τη μη πρόσληψη ενός επιπλέον εργοδηγού για τον έλεγχο της παραγωγής κατά τη λειτουργία του συγκροτήματος. Η εξοικονόμηση πόρων είναι της τάξεως των 20.000€. –Αθανάσιος Βαλατσός, Ελληνικοί Λευκόλιθοι ΑΕ

“Έδωσα σε συνεργάτη αναγνώριση ότι είναι ο πρώτος στις πωλήσεις συγκεκριμένου προϊόντος που έχουμε μεγάλο περιθώριο κέρδους και είναι λίγο πιο ακριβό από το πιο οικονομικό μας μοντέλο. Ως αποτέλεσμα τον επόμενο μήνα, άλλος συνεργάτης τον … ξεπέρασε στις πωλήσεις του συγκεκριμένου προϊόντος και σταμάτησε να προωθεί το προϊόν χαμηλότερης αξία και χαμηλότερου περιθώριο κέρδους! Όφελος: ως αποτέλεσμα είχε 21% αύξηση του τζίρου του ή νέες ετήσιες πωλήσεις αξίας 13,500 ευρώ!  -Σ.Ι. Κλάδος Λιανεμπορίου

Σε μια αίθουσα του ξενοδοχείου έχουμε ξύλινο πάτωμα το οποίο χρειαζόταν συντήρηση από εξειδικευμένο συνεργείο. Είχα διήμερο ρεπό, και αφού είχα ήδη εφαρμόσει την τεχνική της αναγνώρισης, ζήτησα από τον συνεργάτη μου Κώστα να κάνει «ότι καλύτερο μπορεί» με τα μηχανήματα και τα υλικά που είχαμε στη διάθεση μας για να βελτιώσει την όψη του πατώματος, προσθέτοντας ότι το πιθανότερο είναι ότι θα χρειαστούμε συνεργείο. Όταν επέστρεψα, το πάτωμα είχε όψη σαν να είχε έρθει συνεργείο! Ο Κώστας είχε επίμονα συντηρήσει το πάτωμα με τα μέσα που είχε και είχε επιδιορθώσει ακόμα και τα σοβατεπί, με προσωπική του εργασία. Οικονομικό όφελος τουλάχιστον 2,850 ευρώ, από την εξοικονόμηση κόστους για το συνεργείο (περίπου 1,500€ +ΦΠΑ) και τα διαφυγόντα κέρδη από την μη χρήση του χώρου κατά την διάρκεια που το συνεργείο θα συντηρούσε το πάτωμα (περίπου 1,000 ευρώ). Ε.Α. διευθυντικό στέλεχος, ξενοδοχειακός τομέας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Leaders Lab με πήγε ένα βήμα περαιτέρω. Μου έδειξε τον τρόπο και τις μεθόδους για να χτίσω σχέσεις εμπιστοσύνης με την ομάδα των συνεργατών μου. Απόκτησα καλύτερη σχέση μαζί τους, έχουμε καλύτερη σύνδεση και εμπιστοσύνη μεταξύ μας. Ε.Α. διευθυντικό στέλεχος, ξενοδοχειακός τομέας

Σε συνέχεια της ενότητας για την Αναγνώριση, έδωσα γραπτή μικρή σημείωση (χαρτάκι) σε συνεργάτη μου. Χάρηκε και μου αποκάλυψε ότι ήταν πολύ πιεσμένη και έτοιμη να βάλει τα κλάματα. Με το χαρτάκι μου ένιωσε αμέσως καλύτερα. Στις δύο επόμενες ημέρες έδωσα από ένα ακόμα χαρτάκι στον τεχνικό μου, που πριν ένα μήνα ζήτησε άδεια λόγω έντονης κόπωσης και ακόμα φαίνονταν κουρασμένος. Με το χαρτάκι μου, άλλαξε άμεσα προς το καλύτερο. -Μ.Μ. Κλάδος  Υπηρεσιών