01 Μετάλλαξης Δεξιοτήτων Πωλήσεων Αθήνα

0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Τα τέσσερα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών.
  2. Η σημασία του να δημιουργούμε ενθουσιώδεις οπαδούς.
  3. Πώς να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας ως προς την «εμπειρία πελάτη».
  4. Πώς να ανακτήσουμε την αφοσίωση των πελατών εφαρμόζοντας 7 βήματα.

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Οι τεχνικές «χμμ, ενδιαφέρον», «πέτα τη σαβούρα», «λαστιχάκι» και μερικές ακόμη, για αποτελεσματική εξολόθρευση του άγχους.
  2. Η διαφοροποίηση της έκφρασης άγχους ανάμεσα στα δύο φύλα, τι έχουν ανάγκη για την αποτελεσματική διαχείρισή του.
  3. Πώς να επαναπρογραμματίσουμε την οπτική και τη ζωή μας ως το άγχος.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 09.30
  • Ώρα έναρξης 10.00
  • Ώρα λήξης 16.00

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο DOMOTEL KASTRI Hotel, Βενιζέλου Ελευθερίου 154 & Ρωμυλίας, Καστρί, 146 71, Νέα Ερυθραία Αττικής. Τηλ. 210 3507100

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
07 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Μεταλλακτικής Ηγεσίας
  • 1 Ιουλίου 2023
  • Χρήση Στρατηγικής Σκέψης στον Στρατηγικό Σχεδιασμό & Μεγιστοποίηση χρήσης συναντήσεων, τηλεφώνου και email
Κύκλος Lab-ρών Leaders | 9Β x7Β Σύνδεση με Αξιοπιστία Επιρροή και Ισχύ
  • 4 Ιουλίου 2023
  • 18:00 to 21:00
  • 9Β x7Β Σύνδεση με Αξιοπιστία Επιρροή και Ισχύ
Κύκλος Lab-ρών Leaders | 10Α Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών
  • 29 Αυγούστου 2023
  • 18:00 to 21:00
  • 10Α Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Leaders Lab με πήγε ένα βήμα περαιτέρω. Μου έδειξε τον τρόπο και τις μεθόδους για να χτίσω σχέσεις εμπιστοσύνης με την ομάδα των συνεργατών μου. Απόκτησα καλύτερη σχέση μαζί τους, έχουμε καλύτερη σύνδεση και εμπιστοσύνη μεταξύ μας. -Ε.Α. διευθυντικό στέλεχος, ξενοδοχειακός τομέας

Από την ενότητα «Πώς Να Εξολοθρεύσουμε το Άγχος» χρησιμοποιώ την τεχνική του Κύκνου. Όφελος: προσωπική ηρεμία, αντιμετώπιση δύσκολων περιστατικών με μεγαλύτερη επιτυχία. -Σταύρος Τσορμπατζόγλου, Νομικός Σύμβουλος και Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού, Pap Corp Hotels

Σχετικά με την τεχνική επαναπλαισίωσης και αυτοδιαλόγου από την ενότητα “Εξολόθρευση του Άγχους”. Προσωπικά είναι μάλλον απίθανο να αγχωθώ σε μορφή πανικού, όμως η τεχνική με βοήθησε να βοηθήσω τα παιδιά μου και τους συνεργάτες μου. Έχω άξιους συνεργάτες που όμως, λόγω φύσης της δουλειάς μας, αγχώνονται ακραία σε σημείο μη παραγωγικό. Χρησιμοποίησα την τεχνική, μου το είπαν κατά λέξη “αχ ωραία που μιλήσαμε, τώρα το έχω πιο ξεκάθαρο (χωρίς άγχος) τι θα κάνω”. Το όφελός μας είναι ότι κερδίσαμε χρόνο και αποδοτικότητα σε ομαδικό επίπεδο ως ξενοδοχείο, όπως επίσης και ότι οι συνεργάτες μου από αυτήν την τεχνική ενδυναμώνονται και σε κάθε επόμενη παρόμοια φορά είναι ακόμα λιγότερο αγχώδεις, δηλαδή το όφελος διαρκεί. – Ιωάννα Αρβανίτου, Pap Corp Hotels