01 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας Ηράκλειο

0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Τα τέσσερα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών
  2. Η σημασία του να δημιουργούμε ενθουσιώδεις οπαδούς
  3. Πώς να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας ως προς την «εμπειρία πελάτη»
  4. Πώς να ανακτήσουμε την αφοσίωση των πελατών εφαρμόζοντας 7 βήματα.

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Οι τεχνικές «χμμ, ενδιαφέρον», «πέτα τη σαβούρα», «λαστιχάκι» και μερικές ακόμη, για αποτελεσματική εξολόθρευση του άγχους.
  2. Η διαφοροποίηση της έκφρασης άγχους ανάμεσα στα δύο φύλα, τι έχουν ανάγκη για την αποτελεσματική διαχείρισή του.
  3. Πώς να επαναπρογραμματίσουμε την οπτική και τη ζωή μας ως το άγχος.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 10.30
  • Ώρα έναρξης 11.00
  • Ώρα λήξης 17.00

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο Lato Boutique Hotel, Επιμενίδου 15, 712 02, Ηράκλειο. Τηλ. : 2810 228103

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
02 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Αθήνα
  • Φεβρουάριος 1, 2020
  • 10:00 to 16:00
  • Επιλογή και Ένταξη Ταλαντούχων Συνεργατών & Η δύναμη της Αναγνώρισης
02 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Θεσσαλονίκη
  • Φεβρουάριος 11, 2020
  • 10:00 to 16:00
  • Επιλογή και Ένταξη Ταλαντούχων Συνεργατών & Η δύναμη της Αναγνώρισης
02 03 Μετάλλαξης Εμπειρίας Πελάτη
Ηράκλειο
  • Φεβρουάριος 12, 2020
  • 15:00 to 21:00
  • Διαπραγματεύσεις για Περισσότερα & Ερωτήσεις για Επιρροή και Ενεργητική Ακρόαση

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Leaders Lab με πήγε ένα βήμα περαιτέρω. Μου έδειξε τον τρόπο και τις μεθόδους για να χτίσω σχέσεις εμπιστοσύνης με την ομάδα των συνεργατών μου. Απόκτησα καλύτερη σχέση μαζί τους, έχουμε καλύτερη σύνδεση και εμπιστοσύνη μεταξύ μας. Ε.Α. διευθυντικό στέλεχος, ξενοδοχειακός τομέας.