01 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας Αθήνα

0
Ομιλητές
0
Τεχνικές ηγεσίας
0
Ιστορίες επιτυχίας
0
Οικονομικά οφέλη από χρήση των τεχνικών της ενότητας

Αναμενόμενα Οφέλη από Α ενότητα:

  1. Τα τέσσερα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών
  2. Η σημασία του να δημιουργούμε ενθουσιώδεις οπαδούς
  3. Πώς να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας ως προς την «εμπειρία πελάτη»
  4. Πώς να ανακτήσουμε την αφοσίωση των πελατών εφαρμόζοντας 7 βήματα

Αναμενόμενα Οφέλη από Β ενότητα:

  1. Οι τέσσερις παράγοντες για να δίνουμε ενεργητική αναγνώριση
  2. πώς να διαχειριστούμε την ένταση για να δώσουμε αναγνώριση και να αποκατασταθούν οι σχέσεις.
  3. πώς να εφαρμόζουμε την τεχνική «Κάρτα Φανατικής Εξυπηρέτησης» και τις 5 προϋποθέσεις για κουλτούρα αναγνώρισης
  4. δύο τεχνικές για την αποφυγή δημιουργίας κουλτούρας που είναι καταστροφική για την αναγνώριση.

Χρονοδιάγραμμα

  • Ώρα άφιξης 09.30
  • Ώρα έναρξης 10.00
  • Ώρα λήξης 16.00

Τοποθεσία:

Η εκπαιδευτική συνεδρία πραγματοποιείται στο DOMOTEL KASTRI Hotel, Βενιζέλου Ελευθερίου 154 & Ρωμυλίας, Καστρί, 146 71, Νέα Ερυθραία Αττικής. Τηλ. 210 3507100

Πώς μπορούμε να σας φανούμε χρήσιμοι;

Επόμενες Συνεδρίες
12 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Ηράκλειο
  • Δεκέμβριος 12, 2019
  • 11:00 to 17:00
  • Αποτελεσματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός & Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων.
12 10Α Ενίσχυσης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Θεσσαλονίκη
  • Δεκέμβριος 16, 2019
  • 18:00 to 21:00
  • Μεγιστοποίηση Απόδοσης Συνεργατών
12 Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας
Θεσσαλονίκη
  • Δεκέμβριος 17, 2019
  • 10:00 to 16:00
  • Αποτελεσματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός & Ηγεσία Δύσκολων Ατόμων.

Ενδεικτικές Ιστορίες Επιτυχίας από αυτήν την συνεδρία