Πρόγραμμα Μετάλλαξης Δεξιοτήτων Διαπραγματεύσεων και Πωλήσεων

Το Πρόγραμμα Μετάλλαξης Πωλήσεων ταιριάζει key account managers, ελεύθερους επαγγελματίες, ασφαλιστικούς συμβούλους και B2B Πωλητές, με ένταση γνώσης, δηλαδή αυξημένο βαθμό εξειδίκευσης.

Έχει διάρκεια από 6 έως 10 μήνες, και περιλαμβάνει 6 εκπαιδευτικές συνεδρίες, διάρκειας 6 ωρών, σε καθημερινή ημέρα της εβδομάδας, συνήθως μαζί με την ομάδα του προγράμματος Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ηγεσίας.

Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής συνεδρίας οι συμμετέχοντες παρακολουθούν ένα μισάωρο βίντεο, με τεχνικές ηγεσίας που παρουσιάζουν οι ομιλητές μας, στη συνέχεια για 2,5 ώρες έχουμε εξάσκηση στις τεχνικές αυτές με ομαδικές συζητήσεις, ατομικές ασκήσεις και εξάσκηση σε υποθετικά σενάρια. Η εκπαιδευτική συνεδρία ολοκληρώνεται με δεύτερο βίντεο 30 λεπτών, με ομιλητές να παρουσιάζουν τη δεύτερη ενότητα της συνεδρίας, που είναι πάντα διαφορετική από την πρώτη. Ακολουθούν 2,5 ώρες εξάσκησης. Στο τέλος της συνεδρίας οι συμμετέχοντες καταγράφουν το προσωπικό τους πλάνο για τον επόμενο μήνα, δηλαδή τις δύο τεχνικές που ξεχώρισαν και που που επιθυμούν να τις χρησιμοποιήσουν στην επαγγελματική καθημερινότητά τους.

Στη συνάντησή μας προσφέρεται πλήρες πρωινό με ποιοτικό καφέ (εσπρέσσο), ενώ μετά την ολοκλήρωση της συνεδρίας, συνεχίζουμε με καθιστό γεύμα, στο οποίο συμμετέχουν όσοι το επιθυμούν και τους το επιτρέπει το πρόγραμμά τους.

Οι συμμετέχοντες, που συνήθως έχουν παρακολουθήσει ποιοτικά και μακρόχρονα σεμινάρια, συχνά αναφέρουν ότι εκτέθηκαν σε τεχνικές που για πρώτη φορά άκουσαν και ότι το πρόγραμμα τους βοήθησε να έχουν μια καλύτερη επαγγελματική καθημερινότητα με καλύτερο προγραμματισμό και  περισσότερη διάθεση να επηρεάσουν τους άλλους. Με άλλα λόγια αναφέρουν ότι το πρόγραμμα τους επηρεάζει για να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα όλες τις δύσκολες καταστάσεις που συμβαίνουν σε κάποιον που ασχολείται με πωλήσεις ή εξυπηρέτηση, χωρίς απαραίτητα να σχετίζεται με την διαδικασία πώλησης.

Ενδεικτικά παραδείγματα προκλήσεων που είχαν συμμετέχοντες αυτού του προγράμματος: πώς να επηρεάσεις τους πελάτες σου για να είναι περισσότερο οργανωμένοι και να αποστέλλουν τις παραγγελίες τους σε ημερομηνίες που επιθυμείς ώστε να έχει καλύτερη παραγωγικότητα το εργοστάσιο, πώς να διαχειριστείς συναδέλφους ώστε να έχεις καλύτερη εικόνα από τα αποθέματα της εταιρείας, πώς να ενεργοποιήσεις συναδέλφους για να αναλάβουν εργασίες που είναι σημαντικές για το τμήμα πωλήσεων, αν υπάρχουν εκφράσεις που μπορούν να ειπωθούν σε έναν εκνευρισμένο πελάτη για να κατευνάσουν άμεσα την ένταση, πώς να διαχειριστείς καταστάσεις που αν εξυπηρετήσεις/πουλήσεις εμπόρευμα εμπεριέχει ρίσκο για την εταιρεία ενώ αν αρνηθείς να εξυπηρετήσεις είναι κατά κάποιο τρόπο ανήθικο για τον πελάτη και βέβαιο ότι του προκαλεί οικονομική ζημία.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες  λένε ότι το πρόγραμμα διεύρυνε τους ορίζοντές τους, είδαν τις ίδιες καταστάσεις διαφορετικά, άρχισαν να σκέφτονται πιο αισιόδοξα, έγιναν αποτελεσματικότεροι, με λιγότερο άγχος και πίεση χρόνου στην καθημερινότητά τους.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΑΣ